Volkswagen Golf Variant 2.0 TDI GTD NAP
€ 13.499,-
Bouwjaar | 27-08-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 191.359 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-08-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 191.359 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohuis Tempel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Gaasbeekstraat 10 |
Postcode | 5628 WC |
Plaats | Eindhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 39343919 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 229 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4680 x 1799 x 1515 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.495 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 740 kg)
Interieur
Interieur: hardCoal, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 125 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 400 - € 426 per kwartaal
Bij Autohuis Tempel draait het om kwaliteit en service. Elk voertuig in onze showroom ondergaat een grondige inspectie, zodat u met vertrouwen uw keuze kunt maken.
Maar we gaan verder. Overweegt u voertuigexport? Autohuis Tempel regelt het volledige proces voor u, inclusief documentatie, tijdelijke kentekenplaten en verzekering.
Heeft u al een voertuig en wilt u upgraden? Stuur ons foto's en kilometerstand via WhatsApp voor een snelle beoordeling.
Vragen, proefrit of info nodig? Bericht ons, bel 0639343919 of WhatsApp. Bij Autohuis Tempel is uw tevredenheid prioriteit. We willen uw auto-ervaring onvergetelijk maken. Mocht u later na kantoor tijden willen komen is dat ook mogelijk eventueel voor een proefrit of een auto te bezichtigen (Zondags) ook op eventuele afspraak graag bellen van te voren.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.