Volkswagen Golf Variant 2.0 TDI 150 PK R-Line
€ 11.950,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 08-01-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 215.689 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-01-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 215.689 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bosma auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Foarwei 21 |
Postcode | 9298 JA |
Plaats | Kollumerzwaag |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30305769 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bosmaautos.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Volkswagen Golf Variant 2.0 TDI 150 PK R-Line
- Kenteken: ZB-961-H
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf Variant
- APK tot: 20-04-2025
- Tellerstand: 215689 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2016
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs
- Bekleding: Leder
- Motorinhoud: 1968 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CRL
- Vermogen: 110 kW / 150pk
- Ledig gewicht: 1354 kg
- Max. trekgewicht: 1600 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 4.6 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 442 - 462 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Chroom delen exterieur
- Dakrails
- Dakspoiler
- Dimlichten automatisch
- Mistlampen voor adaptief
- Parkeersensor voor en achter
- Sportvelgen
- Trekhaak
- Warmtewerend glas
Infotainment
- Audioinstallatie met CD-speler
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bagage-scheidingsnet
- Bagagedek
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Microvezel bekleding
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Sportstoelen
- Sportstuur
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Voorstoelen verwarmd
Overige
- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Kleur grijs
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
Zeer nette en goed onderhouden Volkswagen Golf Variant 2.0 TDI DSG Automaat uit 2016 met origineel 215.000 KM.
LET OP! *Wij werken met 2 locatie's* , graag bellen voor dat u langskomt dan kunnen wij zorgen dat de auto op de juiste locatie klaarstaat voor de bezichtiging / Proefrit.
Onze auto`s worden zeer scherp aangeboden als *meeneemprijs*
Voor APK, Grote Beurt , en Garantie berekenen wij een meerprijs van €795.-
Voor meer info of een afspraak voor deze mooie automobiel gelieve bellen met de verkoop
Druk en zetfouten voorbehouden.
Om teleurstelling te voorkomen adviseren wij om van te voren even te bellen.
Wiep Bosma: 06 53494342.
Thys Bosma: 06 30305769.
Met vriendelijke groet,
Bosma auto's
Foarwei 21
9298 JA Kollumerzwaag
DRUK EN ZET FOU
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.