Volkswagen Golf VII 2.0 TSI GTI Performance Navi Xenon
€ 18.944,-
Bouwjaar | 08-08-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 116.713 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 161 kW (219 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-08-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 116.713 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 161 kW (219 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoPlanner NL |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Goudsmid 39 |
Postcode | 2461 LZ |
Plaats | Ter Aar |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 81787861 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoplannernederland.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Modelcode: VII
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Aantal cilinders: 4
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Hierbij te koop aangeboden een nette Volkswagen Golf VII 2.0 TSI GTI (benzine) 162KW/220PK.
De huidige kilometerstand is 116.713 km (aantoonbaar)!
De volledige onderhoudshistorie/documentatie en reservesleutel zijn aanwezig.
De auto rijdt en schakelt uitstekend! Zowel het interieur als exterieur van de auto zien er goed uit.
Enkele opties: Climate Control, Cruise Control, Dakhemel zwart, Elektrische ramen, Lichtmetalen velgen, Multifunctioneel stuurwiel, Navigatie, Parkeersensoren, Sportonderstel, Sportstoelen, Stoelverwarming, Xenon, etc.
Nieuwe APK bij aflevering!
Bent u opzoek naar een nette en betrouwbare auto waar u nog vele jaren met plezier in kunt rijden? Dan is dit uw kans!
Prijs: €18944 (inruil van uw huidige auto is mogelijk).
Wij hanteren GEEN afleverkosten!
Met vriendelijke groeten,
AutoPlanner NL
De beste planner voor uw occasion
AutoPlanner NL is een merkonafhankelijk autobedrijf in Ter Aar en richt zich op het verkopen van betrouwbare occasions tegen scherpe prijzen.
Bij al onze auto's zijn keuringen door derden toegestaan.
Adres:
Goudsmid 39
2461 LZ Ter Aar
(Amsterdam - Ter Aar = 40 KM)
(Den Haag - Ter Aar = 35 KM)
(Rotterdam - Ter Aar = 40 KM)
(Utrecht - Ter Aar = 50 KM)
Contactgegevens:
Telefoonnummer: 0172-255475
Mobiel / whatsapp: 0681787861
Email: info@autoplannernederland.nl
Openingstijden:
Maandag t/m zaterdag van 09.30 - 19.00 uur.
Zondag op afspraak geopend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.