Volkswagen Golf 1.5 TSI Highline Business R R-Line 150pk DSG 1e Eig|DLR|LED|Panoramadak|Virtual Cockpit|NAV|Camera|Keyless|18inch
€ 2.000,-
Bouwjaar | 20-11-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 58.749 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Golf 1.5 TSI Highline Business R R-Line 150pk DSG 1e Eig|DLR|LED|Panoramadak|Virtual Cockpit|NAV|Camera|Keyless|18inch
€ 2.000,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-11-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 58.749 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Sjaak van Huenen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Broekstraat 28 |
Postcode | 7122 LC |
Plaats | Aalten |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)543 - 471590 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.sjaakvanhuenen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 216 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.240 kg
Laadvermogen: 590 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 670 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
VOOR EEN UITGEBREIDE FOTOREPORTAGE MET 83 FOTO'S EN MEER INFORMATIE ZIE ONZE WEBSITE WWW.SJAAKVANHUENEN.NL
NIEUW MODEL | FACELIFT TYPE. In prachtige staat verkerende Volkswagen Golf 7,5 GP 1.5TSI 110kw/150pk DSG Automaat Highline R-line 5-Deurs! Afkomstig van de 1e particuliere eigenaar, uiteraard volledig Volkswagen dealer onderhouden met een gecontroleerde tellerstand van slechts 58.749 kilometer. De geweldige kleur White Silver metallic, gecombineerd met zowel het R-line exterieur- als het R-line interieurpakket inclusief bijbehorende zwarte accenten en het panoramisch glazen schuif-/kanteldak geven deze hatchback de juiste sportieve uitstraling! Ook is deze auto uiteraard voorzien van het Active Info Display / Virtual Cockpit, het originele afgevlakte R-line sportstuurwiel en de zwarte hemelbekleding. Deze VW Golf heeft een geremd trekvermogen van 1500KG. Deze VW Golf wordt geleverd met resterende Volkswagen fabrieksgarantie tot 7-11-2022.
Voorzien van prachtige opties zoals: R-Line interieur|R-Line exterieur|White Silver metallic|5-Deuren|DSG Automaat|Panoramisch glazen schuif-/kanteldak|Active Info Display / Virtual Cockpit|Alcantara/Stoffen R-Line sportstoelen|Stoelverwarming|LED dagrijverlichting|LED Plus koplampverlichting|Grootlichtassistent / Dynamic Light Assist|3D Dynamische knipperlichten|Coming-/Leaving Home|Licht- & Regensensor|Navigatiesysteem Discover Media|Bluetooth|VW Soundsysteem|DAB+ / Digital Audio Broadcasting|ACC / Adaptieve Cruise Control|Lane Assist|Blind Spot / Dodehoeksensor|Front Assist|Attention Assist|Keyless Entry & Keyless GO|18inch lichtmetalen R-line Sebring velgen|Zwarte hemelbekleding|R-Line lederen & multifunctioneel afgevlakt sportstuurwiel|F1 schakelflippers|Climate Control dual-zone|Elektrische ramen voor- & achterzijde|Achteruitrijcamera|Parkeersensoren voor- & achterzijde|Uitparkeerhulp|APP Connect|Apple CarPlay / Android Auto|QI inductief / draadloos opladen smartphone|Verkeersbordenherkenning|Elektrisch verstelbare & verwarmbare buitenspiegels|Automatisch dimmende binnenspiegel|RVS instaplijsten|RVS pedalen|Interieur sfeerverlichting|Privacy Glass|Reservewiel|Alarmsysteem fabrieksaf|Afneembare trekhaak.
*Tags: Volkswagen | Up! | Polo | Golf | Golf 7 | Golf 7.5 | Golf 7,5 | Golf 7 GP | Facelift | Golf 8 | R-line | R line | Business R | GTI | Performance
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.