Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline Business| R-Line| Pano|Leer

€ 19.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-08-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 114.903 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline Business| R-Line| Pano|Leer


€ 19.950,-

Algemeen

Bouwjaar 24-08-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 114.903 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Mees Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Edisonweg 1T
Postcode 1821 BN
Plaats Alkmaar
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 83215321 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website meesautos.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline Business| R-Line| Pano|Leer|Apple Carplay|

Hartelijk bedankt voor uw interesse in deze occasion,

Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline Business| R-Line| Pano|Leer


- Kenteken: R-781-LJ
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 24-10-2025
- Tellerstand: 114903 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2017
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs
- Bekleding: Leder
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 1395 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CZC
- Vermogen: 92 kW / 125pk
- Ledig gewicht: 1191 kg
- Max. trekgewicht: 1400 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.2 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Pakket: Advance pakket

- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Elektrisch glazen panorama-dak
- LED koplampen

Pakket: Ergonomie pakket

- Voorstoel(en) met massagefunctie

Pakket: Winter pakket

- Koplampreiniging
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar

Comfort

- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Achterruitwisser
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakspoiler
- Elektrisch glazen panorama-dak
- Extra getint glas achter
- Getint glas
- Glazen schuifdak
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- Lichtmetalen velgen 17"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor adaptief
- Panoramadak
- Park Distance Control
- Parkeer assistent
- Parkeersensor voor en achter
- R-Line exterieur
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Side-skirts
- Speciale kleur
- Sportonderstel
- Sportvelgen
- Verwarmde voorruit

Infotainment

- Apple carplay
- Audio installatie
- Audio installatie high end
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Navigatiesysteem full map
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank met armsteun en skiluik
- Airco
- Airco (automatisch)
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Cruise control adaptief
- Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen bekleding
- Lederen bekleding en verwarmde voorstoelen
- Lederen interieur
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Velours bekleding
- Voorstoel(en) met massagefunctie
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar
- Voorstoelen verwarmd

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Achteruitrij assistent
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoo

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie