Volkswagen Golf VII | R-Pakket | Automaat | PANO | NAVI | PDC V+A | 5DRS
€ 15.000,-
Bouwjaar | 05-01-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 148.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-01-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 148.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Westland Automobielen BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tiendweg 2 |
Postcode | 2671 SB |
Plaats | Naaldwijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)174 - 254025 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | westlandautomobielen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelcode: VII
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 9,3 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 180 x 148 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.171 kg
Laadvermogen: 609 kg
GVW: 1.780 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 630 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 116 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Zeer fijne Volkswagen Golf Automaat voorzien van een fijne automaatbak (5-deurs). De auto is technisch en motorisch in zeer goede staat. Deze Golf is voorzien van vele gemakken waaronder een automaatbak, Climate control (airco), Panoramadak, sportuitlaat, parkeersensoren voor en achter, lichtmetalen velgen, elek. ramen, cruise control en nog veel meer.
Neem vrijblijvend contact met ons op voor het maken van een afspraak voor een bezichtiging.
tel.: 0174 - 25 40 25
Kilometerstand: 148.500km
Bouwjaar: 2015
Transmissie: Automaat
Brandstof: Benzine
Vermogen: 92kW (125PK)
Cilinderinhoud: 1395 cc
= Bedrijfsinformatie =
U bent bij ons aan het juiste adres voor het uitzoeken van uw nieuwe auto. Ons aanbod aan occasions wisselt dagelijks. Om teleurstelling te voorkomen adviseren wij om uw komst op voorhand kenbaar te maken, om er zeker van te zijn dat de auto beschikbaar en aanwezig is.
Uw voordelen:
o Uitgebreide technische inspectie
o volledige reiniging (interieur/exterieur)
o Nieuwe APK (in overleg mogelijk)
o Inruil mogelijk
Tenaamstelling
Wij kunnen de door ons geleverde auto's (volledig gratis) op naam zetten, u hoeft dus niet naar een postkantoor.
Westland Automobielen
Tiendweg 2
2671SB NAALDWIJK
T: 0174 - 25 40 25
E: info@westlandautomobielen.nl
I: westlandautomobielen.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.