Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI 218 pk PHEV GTE | Trekhaak | A-Camera | ERGO |
€ 27.850,- incl. BTW
Bouwjaar | 23-07-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 45.741 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 153 kW (208 pk) |
Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI 218 pk PHEV GTE | Trekhaak | A-Camera | ERGO |
€ 27.850,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 23-07-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 45.741 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 153 kW (208 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Bourguignon |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Brege 4 |
Postcode | 9101 PW |
Plaats | Dokkum |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)519 - 228090 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bourguignon.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun 2015 - sep 2018
Technische informatie
Vermogen: 153 kW (208 PK)
Vermogen brandstofmotor: 115 kW (156 PK)
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Actieradius: 50 km
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 225 km/u
Ledig gewicht: 1.635 kg
Wielbasis: 279 cm
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,7 l/100km (1 op 58,8)
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Actieradius praktijk zomer: 50 km
Actieradius praktijk winter: 30 km
Volkswagen is synoniem met innovatieve technologie en hoogwaardige kwaliteit. U ontdekt het zelf wanneer u kennismaakt met deze Volkswagen Passat Variant. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Passat Variant. Brandstofmotor, elektromotor? Deze hybride Volkswagen Passat Variant combineert ze. En dat is te merken bij de pomp, want die ziet u voortaan minder vaak. Geen stramme rug- en beenspieren meer dankzij de comfortstoelen. De achterklep opent automatisch met een druk op de knop. Handig als u met volle handen staat. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en verstelbare lendensteunen.
U wordt geïntroduceerd tot de digitale wereld van mobiliteit waarop alles wat u wenst wordt geprojecteerd op het digitale dashboard. Bij het inparkeren hoeft u het laatste stukje niet te gokken: de achteruitrijcamera kijkt voor u uit. Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. De elektrisch inklapbare trekhaak biedt het beste van twee werelden: de gebruiksmogelijkheden van een trekhaak zonder de storende uitstraling van een vaste kogel. Deze Volkswagen Passat Variant is voorzien van remote services. Via uw smartphone bedient u diverse functies ook op afstand en krijgt u informatie over de status van uw auto. Ook is de Volkswagen uitgerust met: achteropkomend verkeer waarschuwing, automatische airconditioning, sportstuur met schakelpaddels, DAB ontvangst, regensensor en buitentemperatuurmeter.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Veel aanrijdingen bestaan uit kop-staartbotsingen. De forward collision warning reduceert dat risico aanzienlijk. Vermoeidsheidsherkenning herkent tekenen van vermoeidheid bij de bestuurder. Het systeem voorkomt dat er ongelukken gebeuren doordat de bestuurder in slaap valt. Met voorzieningen als hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem, bent u altijd veilig onderweg.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.