vorige 15 van 35.368 volgende

Volkswagen Passat 1.4 TSI Highline BlueMotion Xenon Airco Stoelvw

€ 7.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 07-10-2014
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 220.571 km
Deuren 4
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Volkswagen Passat 1.4 TSI Highline BlueMotion Xenon Airco Stoelvw


€ 7.950,-

Algemeen

Bouwjaar 07-10-2014
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 220.571 km
Deuren 4
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf MAS
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Noord 45
Postcode 8251 GM
Plaats Dronten
Provincie Flevoland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 40391311 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfmas.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,3 s
Topsnelheid: 205 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 182 x 147 cm
Wielbasis: 271 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.351 kg
Laadvermogen: 649 kg
GVW: 2.000 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 720 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 138 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Hierbij bieden wij een Volkswagen Passat 1.4TSI met APK en diverse opties aan! De Volkswagen start, schakelt en rijdt goed. de Volkswagen passat beschikt over een distributieketting! Staat op 4 Nieuwe A Merk Zomerbanden


Tevens bent u bij het goede adres voor APK/Onderhoud/Onderdelen/Banden/Velgen/Occasions
Zie ons website!

LET OP DAGELIJKS AFWISSELENDE VOORRAAD!
Bel even van te voren als u komt kijken, dan voorkomt u eventuele teleurstelling dat de auto al verkocht is.

Ondanks de zorg die besteed wordt aan een correcte invoer van de gegevens,
kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten.

Maandag t/m zaterdag zijn wij geopend van 09:00 tot 18:00
Zondag en buiten onze openingstijden zijn wij ook uitsluitend geopend op afspraak!

RDW Erkend
- Voertuigen op naam zetten
- Afgifte vrijwaringsbewijzen
- Handelaarskentekenplaten

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in

Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?

Autotest | Volkswagen Passat GTE Tegen de stroom in

Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.

Plus

  • snel en toch zuinig
  • modern en comfortabel
  • heel veel rijplezier in GTE-modus

Min

  • onhandige locatie aansluitpunt
  • dodehoek detectie te scherp afgesteld
  • Complexe procedure aansluiten iPhone via USB

Conclusie

Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.

Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.

Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.

Deel deze advertentie