Volkswagen Passat Variant 2.0 16V TSI Highline

€ 999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 10-05-2006
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 294.239 km
Deuren 4
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Volkswagen Passat Variant 2.0 16V TSI Highline


€ 999,-

Algemeen

Bouwjaar 10-05-2006
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 294.239 km
Deuren 4
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Westerhuis
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Westerhuisweg 10A
Postcode 6732 GK
Plaats Harskamp
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)318 - 461940 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfwesterhuis.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Acceleratie (0-100): 7,7 s
Topsnelheid: 232 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4774 x 1820 x 1517 cm
Wielbasis: 2.709 cm
Inhoud laadruimte: 603/1.731 l

Gewichten
Ledig gewicht: 1.475 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 2.130 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Max. dakbelasting: 100 kg

Interieur
Interieurkleur: hardCoal
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 188 g/km
Energielabel: C

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 11 l/100km (1 op 9,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)

Staat
Algemene staat: goed
Optische staat: gemiddeld
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal

Identificatie
Referentienummer: Westerhuis

Overige informatie
Bandenmaat: 215/55R16

hier staat een redelijk nette volkswagen passat met diverse opties, helaas is de distributie gebroken/ distribution broken

= Bedrijfsinformatie =

Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn vragen wij u vooraf te bellen zodat u zeker weet dat de door ons aangeboden auto nog aanwezig is. Dit maakt het voor ons mogelijk de auto klaar te zetten voor een proefrit zodat u de juiste indruk van de auto kunt krijgen.

Wij kunnen uw huidige auto voor een handelsprijs inruilen, voor informatie kunt u bellen met 0318-461940.

(Ofschoon deze website met de grootste zorg wordt bijgehouden behouden wij het recht op evt. typefouten en/of verkeerde uitvoeringsdetails)

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in

Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?

Autotest | Volkswagen Passat GTE Tegen de stroom in

Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.

Plus

  • snel en toch zuinig
  • modern en comfortabel
  • heel veel rijplezier in GTE-modus

Min

  • onhandige locatie aansluitpunt
  • dodehoek detectie te scherp afgesteld
  • Complexe procedure aansluiten iPhone via USB

Conclusie

Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.

Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.

Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.

Deel deze advertentie