Volkswagen Passat 2.0tdi Highline DSG parfait étatCT ok
€ 19.790,-
Bouwjaar | 08-04-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 89.929 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-04-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 89.929 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wapicar |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | _ |
Postcode | 7332 |
Plaats | Sirault |
Land | België |
GSM | +32 (0)468 - 372119 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Vw Passat Break-Variant Euro 6 21/04/2017 89929km 2.0 diesel 150 boite automatique DSG, Couleur : BLANC NACRE
parfait état . 1 Propriétaire , carnet complet vw , tva récupérable pour les indépendants , garanti 1an
GPS , sièges avanst et arrières chauffants , jantes alu , phares xénon , air conditionné automatique tri-zone , regulateur et limiteur de vitesse , capteurs avants-arrières et camera de recul , vitres électriques , retroviseurs électriques , radio-cd-mp3-usb-bluetooth , ETC ..
Véhicule belge en très bon état, pas de frais ou d'entretien à prévoir.
Garantie 1 an avec l'historique de service complet concessionnaires officiels.
Avec contrôle technique et Carpass (kilométrage certifié), elle est prête à être livrée et immatriculée.
Reprise possible de votre ancien véhicule au meilleur prix.
19790 euro Tvac (16355htva)
Garantie 1an "comme neuf" chez le concessionaire de votre choix :
+400euro
***** Wapicar *****
0032 468 37 21 19
ACHAT / VENTE / REPRISE / ECHANGE / EXPORT / DEPOT-VENTE
Toutes Marques ET Utilitaires
Garantie et certification du kilomètrage du véhicule vendu.
OUVERT DU LUNDI AU SAMEDI
7332 NEUFMAISON
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.