Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI Sportline 150Pk Automaat APPLE CARPLAY, NAVIGATIE, ADAPTIVE CRUISE, LED KOPLAMPEN, SPORTSTOELEN, GETINT GLAS, PARKEERSENSOREN, E APK,
€ 16.945,-
Bouwjaar | 03-09-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 157.366 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI Sportline 150Pk Automaat APPLE CARPLAY, NAVIGATIE, ADAPTIVE CRUISE, LED KOPLAMPEN, SPORTSTOELEN, GETINT GLAS, PARKEERSENSOREN, E APK,
€ 16.945,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-09-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 157.366 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Krimpenerwaard |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Van der Giessenweg 2 |
Postcode | 2921 LP |
Plaats | Krimpen aan den Ijssel |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)180 - 201707 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumkrimpenerwaard.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov 2017 - okt 2018
Modelcode: B8
Technische informatie
Koppel: 340 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 66 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 216 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 489 x 183 x 152 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.479 kg
Laadvermogen: 701 kg
GVW: 2.180 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 113 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 484 - € 506 per kwartaal
Garantie
Garantielabels: Autotrust garantie (12 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
Ontspannen en zorgeloos autorijden, dat doet u met deze Volkswagen Passat Variant. Deze auto komt uit het bouwjaar 2018. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Passat Variant, bijvoorbeeld. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder dieselmotor en een automatische transmissie. Scherpe bochten, pittige acceleraties? In de sportstoelen blijft u altijd in positie. Een praktische extra is de elektrisch bedienbare achterklep die opent en sluit met een druk op de knop. Xenonverlichting staat borg voor helderwit licht en een krachtige lichtbundel. Verder is de Volkswagen uitgerust met: 16 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, trailer assistent, aluminium dakrailing, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.
Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. Voor een veilige rit is het belangrijk dat uw handen het stuur vasthouden en uw ogen gefocust blijven op de weg; daarom kunt u het audio-installatiesysteem, met DAB-ontvangst en navigatiesysteem met harde schijf bedienen met het stuurwiel of via spraakbediening. Aan boord van deze Volkswagen Passat Variant is een achteropkomend verkeer waarschuwing voor extra veiligheid. De automatische airconditioning zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. Ook is de Volkswagen uitgerust met: sportstuur met schakelpaddels, parkeersensoren voor en achter, regensensor, keyless entry, buitentemperatuurmeter en automatisch dimmende buitenspiegels.
In de Volkswagen Passat Variant heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Forward collision warning waarschuwt bij een dreigende aanrijding en vermindert de gevolgen v
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.