Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI 150pk ACT R-Line Aut. Highline Pano|Leder|Sportstoelen|Navi
€ 20.950,- incl. BTW
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 01-11-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 148.313 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI 150pk ACT R-Line Aut. Highline Pano|Leder|Sportstoelen|Navi
€ 20.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-11-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 148.313 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | FLEVO Mobiel |
Contactpersoon | Roderick Kreunen |
Adres | Handelsweg Noord 37-39 |
Postcode | 8251 JS |
Plaats | Dronten |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)321 - 337296 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.flevomobiel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R17
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 218 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 183 x 148 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.351 kg
Laadvermogen: 699 kg
GVW: 2.050 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 720 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 116 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
U houdt van sportief autorijden? Dan is deze auto speciaal voor u door Volkswagen gebouwd. Het merk heeft een rijke traditie in sportieve, snelle auto's en ook deze Passat munt uit door zijn sportieve rijkwaliteiten. Als je instapt, waan je je in een cockpit. En ook van buiten mag deze Volkswagen Passat met R-Line styling absoluut gezien worden! Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Passat in uitstekende conditie. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Even een paar wel héél aantrekkelijke pluspunten van deze fraaie auto: een elektrisch bediend glazen panorama dak, een elektrisch bedienbare achterklep en een prachtig lederen interieur! Het comfort van de stoelverwarming geeft in koude dagen nét dat beetje extra. Tot de uitrusting behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, warmtewerend glas, R-line sportinterieur, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
De DAB-ontvanger zorgt voor een ruime keuze uit digitale radiozenders en een kristalheldere geluidsweergave. Ingebouwde spraakbediening maakt het mogelijk om de auto te bedienen zonder dat uw aandacht wordt afgeleid. De snelste of zuinigste weg? Het navigatiesysteem aan boord wijst de juiste weg! Dankzij automatische airconditioning is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. Te weinig afstand tussen u en de achterligger? De sensoren registreren het direct en de achteropkomend verkeer waarschuwing geeft een signaal. Altijd goed zicht? De regensensor zorgt ervoor! De parkeersensoren vertellen precies hoe ver u kunt gaan. Hoe dichter op een obstakel, hoe sneller de piepjes. Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. De contactsleutel is bij deze auto verleden tijd. De keyless start zorgt ervoor dat een druk op de knop voldoende is. Deze auto is voorzien van sportstuur met schakelpaddels, automatisch dimmende buitenspiegels, boordcomputer, centrale deur
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
![Autotest | Volkswagen Passat GTE Tegen de stroom in](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/3/volkswagen-passat-14-tsi-gte.jpg)
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.