Volkswagen Passat 1.8 TSI Comfortline Aut. Nav. Motor Defect Let Op
€ 4.499,-
Bouwjaar | 02-01-2012 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 243.443 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-01-2012 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 243.443 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Service Nijkerk |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Boekdrukker 3 |
Postcode | 3861 SE |
Plaats | Nijkerk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41824172 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoservicenijkerk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov 2010 - nov 2012
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 220 km/u
Ledig gewicht: 1.417 kg
Wielbasis: 271 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Energielabel: B
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Motor Defect !! Duitse papieren.
= Bedrijfsinformatie =
Alle Inruil is MOGELIJK tegen een handelsprijs!! Graag ontvangen wij een mail met daarin: de gegevens van uw inruil, foto's en uw voorstel
Om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij u om vooraf te informeren of de auto nog beschikbaar is.
Deze advertentie en de inhoud is met grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan de foutieve invoer van onder andere opties, voertuig gegevens, druk-zet fouten en accessoires,
Voor voertuigen tot 6000,- euro rekenen wij 295 ,- euro aflevering kosten en daar boven 599,- euro.
Bij Auto Service Nijkerk kunt u ook terecht om uw aankoop te laten financieren of te leasen.
Wij kunnen bemiddelen voor zowel een particuliere- of zakelijke financiering.
Openingstijden:
Maandag t/m Vrijdag 10:00 - 18:00
Zaterdag 10:00 - 17:00
Tel/ WhatsApp: +31 6 41 82 41 72
Email : info@autoservicenijkerk.nl
Let op! Wij werken enkel op afspraak.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.