Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI Connected Series , NAVI , CLIMATR , CR CONTR , PDC V+A , LED KOPLAMPEN ,
€ 15.999,-
Bouwjaar | 30-09-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 139.315 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI Connected Series , NAVI , CLIMATR , CR CONTR , PDC V+A , LED KOPLAMPEN ,
€ 15.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-09-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 139.315 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Van der Meij B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Munewei 2 |
Postcode | 9172 GR |
Plaats | Ferwert |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)518 - 412323 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfvandermeij.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan 2016 - jan 2017
Modelcode: B8
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 59 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 206 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 489 x 183 x 152 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.294 kg
Laadvermogen: 666 kg
GVW: 1.960 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 123 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 5
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
VRAAGPRIJS IS EEN MEENEEM PRIJS , VOOR € 16750 WORDT DE AUTO AFGELEVERD MET ONDERHOUDSBEURT VOLGENS SCHEMA, NIEUWE APK EN 6 MAAND GARANTIE .
Deze Volkswagen Passat Variant staat garant voor vele veilige en comfortabele kilometers. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid. Deze Passat Variant is een goed onderhouden auto en hij verkeert in een prima conditie. De krachtige benzinemotor van deze auto is gekoppeld aan een handgeschakelde zesversnellingsbak. Relaxt rijden? Dan zijn de comfortstoelen een regelrechte extra. Bij de uitrusting van deze Volkswagen horen onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, getint glas, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Spraaksturing betekent dat u verschillende functies met uw stem kunt bedienen. Connected Services voegt nog meer comfort en veiligheid toe aan deze auto. Ook praktisch: deze auto is voorzien van een eigen full map navigatiesysteem. De automatische airconditioning zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. Voor een storingvrije radio-ontvangst zorgt de ingebouwde DAB-ontvanger. Extra opties op deze auto zijn: parkeersensoren voor en achter, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende buitenspiegels, lederen stuur en versnellingspook en isofix-aansluiting.
Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen Passat Variant is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Vermoeidheidsherkenning is een systeem dat met verschillende sensoren tekenen van vermoeidheid bij de chauffeur waarneemt. Deze krijgt tijdig een waarschuwing, wat ongelukken kan voorkomen. Even stilstaan op een hellend wegdeel is een eitje dankzij de hill hold control. Bovenop deze veiligheidsfeatures heeft deze Volkswagen bovendien autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem.
Om te bevestigen dat de kilometerstand van deze auto klopt, krijgt u er ook het tellerrapport van Nationale Autopas bij. Nieuwsgierig geworden? Neem snel contact op om een afs
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.