Volkswagen Passat Variant 1.4 TSi DSG 218 Pk PHEV GTE | Panoramadak | Full LED | Alcantara | 18 Inch | Camera | Trekhaak
€ 29.850,- incl. BTW
Bouwjaar | 19-08-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 95.655 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Volkswagen Passat Variant 1.4 TSi DSG 218 Pk PHEV GTE | Panoramadak | Full LED | Alcantara | 18 Inch | Camera | Trekhaak
€ 29.850,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 19-08-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 95.655 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bourguignon Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jupiterweg 11 |
Postcode | 8938 AD |
Plaats | Leeuwarden |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)58 - 2847000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bourguignon.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt 2019 - mrt 2024
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 160 kW (218 PK)
Vermogen elektromotor(en): 85 kW (116 PK)
Vermogen brandstofmotor: 115 kW (156 PK)
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 66 liter
Actieradius: 57 km
Transmissie
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 222 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 489 x 183 x 152 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.660 kg
Laadvermogen: 600 kg
GVW: 2.260 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 13 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.7 kW
Accu snelladen: nee
Interieur
Interieur: Zwart, Alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 35 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,2 l/100km (1 op 83,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,2 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 146 - € 160 per kwartaal
De Volkswagen Passat Variant 1.4 TSi DSG 218 Pk PHEV GTE is een premium stationwagen die efficiëntie combineert met luxe en prestaties. Deze plug-in hybride (PHEV) is ontworpen voor zowel zakelijke rijders als gezinnen die op zoek zijn naar een ruime, comfortabele en milieuvriendelijke auto. De Passat GTE is uitgerust met een 1.4-liter TSi benzinemotor die samenwerkt met een elektromotor, wat een gecombineerd vermogen van 218 pk oplevert. Dit zorgt voor krachtige acceleraties en een soepele rijervaring, terwijl het hybride systeem zorgt voor een lager brandstofverbruik en minder uitstoot. De DSG-automaat (Direct Shift Gearbox) zorgt voor naadloze schakelingen, wat bijdraagt aan het rijcomfort. Daarnaast biedt de elektrische modus de mogelijkheid om korte afstanden volledig emissievrij te rijden, ideaal voor stadsverkeer. Het interieur van de Passat Variant GTE straalt luxe en comfort uit. De bekleding van alcantara zorgt voor een premium gevoel, terwijl de ergonomisch ontworpen stoelen lange ritten aangenaam maken. Het panoramadak voegt een gevoel van ruimte en licht toe aan het interieur, waardoor elke rit een plezierige ervaring wordt. Qua technologie en uitrusting is de Passat GTE zeer compleet. De full LED-verlichting zorgt voor optimale zichtbaarheid onder alle omstandigheden. Het infotainmentsysteem biedt connectiviteitsopties zoals Bluetooth en smartphone-integratie, zodat je altijd verbonden blijft. De achteruitrijcamera en parkeersensoren maken manoeuvreren in krappe ruimtes eenvoudig en veilig. Bovendien is de auto uitgerust met een trekhaak, wat hem geschikt maakt voor het trekken van een aanhanger of caravan. De 18-inch lichtmetalen velgen geven de Passat GTE een sportieve uitstraling en dragen bij aan de stabiliteit en wegligging van de auto. Het exterieurdesign is strak en mod
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.