Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI GTE Highline NL geleverd | Nette auto | 100% onderhoud | Pano dak | Trekhaak | Navi
€ 17.500,-
Bouwjaar | 14-12-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 178.361 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI GTE Highline NL geleverd | Nette auto | 100% onderhoud | Pano dak | Trekhaak | Navi
€ 17.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-12-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 178.361 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Blom |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Klaverweg 11 |
Postcode | 4157 JA |
Plaats | Enspijk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)345 - 652007 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 42086975 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoblom.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun 2015 - dec 2017
Modelcode: B8
Technische informatie
Vermogen: 160 kW (218 PK)
Vermogen brandstofmotor: 115 kW (156 PK)
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 50 liter
Actieradius: 50 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 489 x 183 x 152 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 2.250 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 9 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.6 kW
Accu snelladen: nee
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,7 l/100km (1 op 58,8)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 12,4 kWh/100km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 5
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 133 - € 146 per kwartaal
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 04:09
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 02:18
Alle technologie in de Volkswagen Passat Variant is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. Dit mooie exemplaar komt uit 2015. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Passat Variant, bijvoorbeeld. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een automatische transmissie. 's Winters komen de verwarmbare voorstoelen heerlijk van pas. Geen stramme rug- en beenspieren meer dankzij de comfortstoelen. Daglicht valt vrij binnen door het elektrisch bediende glazen panoramadak. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, donker getint glas achter, LED-achterlichten en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.
Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Het infotainmentsysteem bedient u met uw vingers of met uw stem, met dank aan de geïntegreerde stembediening. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Wegwijs in elke wijk, stad of reisbestemming? Daarvoor zorgt het navigatiesysteem! Nooit meer te warm of te koud. De automatische airconditioning zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. Deze auto is voorzien van parkeersensoren voor en achter, keyless entry, automatisch dimmende buitenspiegels, lederen stuur en versnellingspook, isofix-aansluiting en boordcomputer.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volkswagen Passat Variant samen. Bij de veiligheidssystemen van deze auto hoort ook de verkeersbord-detectie. Die leest tijdens het rijden als het ware met u mee en attendeert u op de significante verkeersborden langs en boven de
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.