Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI PHEV GTE Business / Panoramadak / LED+ / 18'' LMV / Automaat
€ 31.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 19-02-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 71.374 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI PHEV GTE Business / Panoramadak / LED+ / 18'' LMV / Automaat
€ 31.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 19-02-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 71.374 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wittebrug Autodealer (Forepark) |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Donau 120 |
Postcode | 2491 BC |
Plaats | 's-Gravenhage |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)70 - 3429449 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wittebrug.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt 2019 - 2024
Modelcode: WVWZZZ3CZME078578
Technische informatie
Vermogen: 160 kW (218 PK)
Vermogen brandstofmotor: 115 kW (156 PK)
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 66 liter
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 222 km/u
Ledig gewicht: 1.660 kg
Wielbasis: 279 cm
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,2 l/100km (1 op 83,3)
Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leaseprijs: private lease vanaf € 1.003 p/m (60 maanden, 5.000 km); full operational lease vanaf € 851 p/m (60 maanden, 10.000 km); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Garantie
Garantielabels: Das WeltAuto (12 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Das Auto, noemen ze het bij Volkswagen. Redelijk zelfverzekerd ja. Maar dat mag, bij een Volkswagen. Betrouwbaar, technisch innovatief en klaar voor jaren rijplezier. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Passat Variant duidelijk te zien is. Deze Volkswagen Passat Variant is voorzien van een hybride motor. Dat betekent dat de aandrijving wordt geleverd zoor zowel een brandstofmotor als een elektromotor, die slim samenwerken om zuinig over de weg te gaan. Zit u goed? Nou, zeker wel, met de comfortstoelen! Met een druk op de knop gaat de elektrische achterklep open. Voorzien van matrix LED-verlichting. De auto dimt precies dat deel van de lichtstraal waar de voor- of tegenliggers in rijden. De overige segmenten blijven aan en verlichten de weg. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.
Rijfuncties worden glashelder en overzichtelijk weergegeven via het digitale dashboard. Nooit meer parkeerschade dankzij de achteruitrijcamera. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. De aanwezige file assistent meet de afstand tot uw voorligger en zorgt voor een veilige afstand. Staat het voor u opeens stil? Dan zorgt het systeem dat de auto ook stopt. Dankzij Connected Services weet u precies waar uw auto geparkeerd staat. Ook andere functies, zoals bandenspanning en brandstofniveau, zijn via de app altijd onder handbereik. Ook is de Volkswagen uitgerust met: dashboard met spraakbediening, navigatiesysteem, achteropkomend verkeer waarschuwing, electronic climate control, sportstuur met schakelpaddels en draadloos opladen.
Met de nieuwste tech
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.