Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI Trendline EcoFuel,Leder,Xenon,PDC,Clima,Cruise control

€ 5.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-04-2010
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 174.285 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Aardgas
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI Trendline EcoFuel,Leder,Xenon,PDC,Clima,Cruise control


€ 5.995,-

Algemeen

Bouwjaar 01-04-2010
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 174.285 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Aardgas
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Basic Car Centre
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ambachtsstraat 6
Postcode 3371 XA
Plaats Hardinxveld-Giessendam
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 20400503 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.basiccarcentre.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 208 km/u

Maten
Wielbasis: 271 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.552 kg
Laadvermogen: 648 kg
GVW: 2.200 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 214 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,99 l/100km (1 op 11,1)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 373 - € 405 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Bezichtiging op afspraak

Wilt u deze auto in het echt bekijken? Bel ons dan voor een afspraak. Zo weet u zeker dat de auto aanwezig is.
Onze prijzen zijn gunstig geprijsde meeneemprijzen.

Wij doen ons uiterste best om de informatie van onze advertenties zo correct en actueel mogelijk weer te geven. Aan bovenstaande informatie kunnen echter geen rechten worden ontleend.

Wij kunnen ten alle tijden de auto op naam zetten, Wij kunnen ook een RDW vrijwaring afgeven,

Export dienstverlening.


Onze openingstijden:
Maandag t/m Vrijdag: 10:00 uur tot 17:00 uur (alleen op afspraak)
Zaterdag: 10:00 uur tot 16:00 uur (alleen op afspraak)


voor meer vragen bel gerust van 9:00 tot 18:00 uur

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in

Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?

Autotest | Volkswagen Passat GTE Tegen de stroom in

Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.

Plus

  • snel en toch zuinig
  • modern en comfortabel
  • heel veel rijplezier in GTE-modus

Min

  • onhandige locatie aansluitpunt
  • dodehoek detectie te scherp afgesteld
  • Complexe procedure aansluiten iPhone via USB

Conclusie

Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.

Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.

Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.

Deel deze advertentie