Volkswagen Passat Variant 1.8 Turbo Sportline Xenon / Clima / Trekhaak. youngtimer
€ 5.750,-
Bouwjaar | 25-06-2004 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 164.925 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Paars Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-06-2004 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 164.925 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Paars Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Kleinlangevelsloo |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Keizersveldweg 8 |
Postcode | 8106 AG |
Plaats | Marienheem |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)572 - 353853 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kleinlangevelsloo.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 214 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 468 x 175 x 150 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.381 kg
Laadvermogen: 619 kg
GVW: 2.000 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 204 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik in de stad: 11,7 l/100km (1 op 8,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Dynamische styling, zorgvuldig afgewerkt met fraaie materialen en ontworpen met oog voor detail. De Volkswagen Passat Variant is van binnen en van buiten een toonbeeld van Duits design. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Passat Variant duidelijk te zien is. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Zijwaartse g-krachten worden solide opgevangen door de sportstoelen. Xenonverlichting zorgt voor een krachtige en heldere lichtbundel. Tot de uitrusting van deze Volkswagen behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, in delen neerklapbare achterbank en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels.
Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook automatische airconditioning. De regensensor activeert automatisch de ruitenwissers als het regent of sneeuwt. Nooit meer last van een slapende rechtervoet dankzij de uitgekiende cruise control! Met lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes, boordcomputer en lederen versnellingspook is deze auto helemaal compleet.
Lijkt deze Volkswagen u wat? Neem dan nu contact op voor een afspraak of een proefrit!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.