Volkswagen Phaeton 3.2 V6 5P HIGHLINE | AUT | LEDER | SCHUIFDAK
€ 7.950,-
Bouwjaar | 10-03-2003 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 144.901 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.189 cc |
Vermogen | 177 kW (241 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-03-2003 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 144.901 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.189 cc |
Vermogen | 177 kW (241 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Bronkhorst |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hamburgerweg 183 |
Postcode | 3851 EL |
Plaats | Ermelo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22281888 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobronkhorst.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun 2004 - mei 2008
Modelcode: 3D2
Technische informatie
Koppel: 315 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 90 liter
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 239 km/u
Maten
Wielbasis: 288 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.010 kg
Laadvermogen: 630 kg
GVW: 2.640 kg
Max. trekgewicht: 2.200 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 292 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,1 l/100km (1 op 8,3)
Brandstofverbruik in de stad: 17,4 l/100km (1 op 5,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 369 - € 404 per kwartaal
Voor deze Volkswagen Phaeton moet u snel zijn, want die gaat aandacht krijgen. Net binnen, maar daar blijft-ie niet lang! Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Phaeton. Een zescilinder benzinemotor en een automatische transmissie zorgen voor de uitstekende prestaties van deze auto. Deze auto verkoopt zichzelf. Ga maar na: een elektrisch bediend glazen panorama dak én een lederen interieur. Wat valt er dan nog te wensen? U past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. Dankzij de xenonverlichting profiteert u in het donker van een krachtige en heldere lichtbundel. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer elektrische zonnerollo voor de achterruit, 17 inch lichtmetalen velgen, elektrisch verstelbare buitenspiegels met geheugenfunctie, elektrisch bediende ramen, metallic lak en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.
Audio-installatiesysteem en navigatiesysteem zijn gecombineerd. Zo wordt zelfs gesproken route-informatie een luisterervaring! En dankzij bluetooth klinkt uw favoriete playlist geweldig. U verwacht natuurlijk electronic climate control in deze auto, en die is er dan ook. De parkeersensoren vertellen precies hoe ver u kunt gaan. Hoe dichter op een obstakel, hoe sneller de piepjes. Slimme ruitenwissers? De regensensor zorgt ervoor! De cruise control zorgt voor zorgeloos, ontspannen en zuinig rijgedrag. Deze Volkswagen is voorzien van automatisch dimmende binnenspiegel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
Is uw nieuwsgierigheid gewekt? Bel ons dan snel om deze auto te komen bekijken.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Phaeton | Incognito
Succes is soms minder aantrekkelijk dan het lijkt. Wie eenmaal een fortuin heeft opgebouwd, wordt geconfronteerd met onaangename zaken als afgunst en jaloezie. In zekere zin is dat waar de Volkswagen Phaeton het bestaansrecht aan ontleent: dit is een buitengewoon luxueuze auto waar niemand aanstoot aan neemt. De buitenstaander denkt dat het een chique uitvoering van de Passat is, de stille genieter achter het stuur weet wel beter. En nu valt er nog meer te genieten, want de Phaeton onderging een facelift.
Eind 2010 heeft de Volkswagen Phaeton een facelift ondergaan. De uitrusting is modern, maar de verfijning ontbreekt. De nieuwe dieselmotor is beter, maar niet zuinig. Blijft onopvallend en beschaafd.
Plus
- zeer comfortabel
- snel als het mag, zuinig als het moet
- onopvallend
Min
- niet zo geraffineerd als concurrentie
Conclusie
Eind 2010 heeft de Volkswagen Phaeton een facelift ondergaan. Daarom heeft Volkswagens directielimousine nu dezelfde moderne uitstraling als de nieuwste modellen. Ook de uitrusting is weer helemaal van deze tijd, met diverse assistenten die het werk van de chauffeur makkelijker en veiliger maken. Toch is wel degelijk merkbaar dat de Phaeton al sinds 2004 op de markt is. De integratie van de nieuwe elektronica is matig en ook ontbreekt het de Phaeton aan de verfijning die de concurrenten van recentere leeftijd wel bieden. De nieuwe dieselmotor is sterker en zuiniger geworden, maar is niet zo zuinig als die van de tegenstrevers.
Het sterkste punt van de Phaeton is echter gebleven: het is een Volkswagen. De meeste andere auto's in dit segment zijn te opvallend en lokken daarom negatieve reacties uit. De Volkswagen Phaeton heeft dezelfde degelijke nuchtere uitstraling als de andere modellen en trekt daarom geen aandacht, terwijl de inzittenden even zeer genieten als in andere limousines.