Volkswagen Polo GTI 2.0 TSI 200PK | Panodak | Keyless | Camera | Adaptive | LED | Dodehoek | Carplay | Stoelverwarming |
€ 19.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 30-09-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 58.372 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Volkswagen Polo GTI 2.0 TSI 200PK | Panodak | Keyless | Camera | Adaptive | LED | Dodehoek | Carplay | Stoelverwarming |
€ 19.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 30-09-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 58.372 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Auctions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kamerlingh Onnesweg 10A |
Postcode | 3316 GL |
Plaats | Dordrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)78 - 6176361 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-auctions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2017 - 2021
Referentienummer: 4477
Productienummer: 4477
Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 238 km/u
Ledig gewicht: 1.250 kg
Wielbasis: 255 cm
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 138 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket: Wij rekenen geen rijklaar maak kosten.
Dit betreft een ex leasing auto die origineel in Duitsland is geleverd en met Duitse kenteken papieren.
Dus exclusief BPM!
Direct van Volkswagen Duitsland afkomstig.
Netto export verkoop mogelijk, netto verkoopprijs €16.490,- (alleen voor bedrijven buiten NL).
Laatste onderhoud gehad bij 55.921KM
TUV Keuring aanwezig en geldig tot September 2024
Wij werken uitsluitend op afspraak.
Voor meer foto's bekijk de auto op onze eigen website www.auto-auctions.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Polo | Huisvriend
De Volkswagen Polo is als een goede huisvriend. Hij is vertrouwd, staat altijd paraat en voelt bijna als een lid van het gezin. De Polo was daarom lange tijd de best verkochte auto van Nederland. Dat wil zeggen: tot de elektrische auto kwam. Om het succes voort te kunnen zetten heeft Volkswagen de Polo vernieuwd. Daarbij is gezocht naar een balans tussen conventionele mechaniek en moderne elektronica. Is dat gelukt?
De Volkswagen Polo voor modeljaar 2022 is een conventionele compacte auto. Hier geen elektrificatie of andere fratsen, maar vertrouwde aandrijving in combinatie met een gemoderniseerde uitrusting.
Plus
- Uitstekende rijeigenschappen
- vertrouwd en toch modern
Min
- in luxe versie nauwelijks goedkoper dan een elektrische auto
Conclusie
De Volkswagen Polo dankt zijn succes aan een vertrouwd en behoudend karakter. Voor modeljaar 2022 heeft Volkswagen alleen vernieuwd waar dat echt nodig was, maar is alles bij het oude gebleven waar dat kon.
Om beter te passen bij de nieuwste modellen van Volkswagen is het uiterlijk expressiever geworden, maar blijft de Polo bescheiden. De uitrusting is sterk gemoderniseerd en staat nu op het niveau van de allernieuwste auto's in dit segment. Zowel de bruikbaarheid als de veiligheid zijn daarom sterk verbeterd.
De rijeigenschappen zijn gelijk gebleven. Nog steeds is de Polo een echte allemansvriend die eenvoudig is te rijden en gebruik maakt van conventionele techniek, zodat iedere bestuurder zich meteen thuisvoelt.