Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Active DSG/Carplay/LED/
€ 27.950,-
Bouwjaar | 09-06-2022 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 7.597 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-06-2022 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 7.597 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Ekelschot BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ierlandstraat 18 |
Postcode | 5171 PD |
Plaats | Kaatsheuvel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23848767 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ekelschotgarage.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Gewichten
Ledig gewicht: 1.190 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 640 kg)
Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Sportieve VW T-Cross 1.0 Tsi Active DSG Automaat uit 2022
In de excusieve Active uitvoering met vele opties zoals
- adaptive cruisecontrol
- Apple Carplay / Android Auto
- LED verlichting
- Stoelverwarming
- extra getint glas
- afneembare trekhaak
- Achteruitrij camera
- enz
= Bedrijfsinformatie =
Garage Ekelschot BV in Kaatsheuvel bestaat al sinds 1983 en kenmerkt zich in een echte dorpsgarage. Wij hebben ons ontwikkeld tot een modern en goed uitgerust onafhankelijk universeel autobedrijf en zijn in Juli 2021 verhuist naar een complete nieuwbouw waar alles onder 1 dak valt. De uitgebreide activiteiten binnen ons bedrijf omvatten alle aspecten die u tegenwoordig van een modern autobedrijf mag verwachten. Met ons team van enthousiaste medewerkers streven wij elke dag naar de beste Service, Kwaliteit en Klantvriendelijkheid. Wij nodigen u van harte uit om kennis met ons te maken en u zult ervaren dat ouderwetse service prima past in een modern bedrijf.
Wij werken met Garantie Pakketten varierend van 3 tm 12 maanden, vraag naar de voorwaarden.
Wij zijn een RDW erkend bedrijf. De kilometerstand is origineel en aantoonbaar door middel van de aanwezige onderhoudsboekjes of de nationale autopas. Kom gerust langs voor een proefrit maar bel altijd even om te informeren of de auto nog beschikbaar is en eventueel een afspraak voor proefrit in te plannen. Inruil en financiering mogelijk. Kijk tevens voor al onze andere occasions op www.ekelschotgarage.nl. Ondanks onze grote zorgvuldigheid kunt U aan deze advertentie geen rechten ontlenen en zijn alle gegevens onder voorbehoud van (type)fouten © Garage Ekelschot bv 202.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.