Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Life | PDC VOOR EN ACHTER | CARPLAY | AUTOMAAT | NAVIGATIE
€ 24.850,- incl. BTW
Bouwjaar | 23-12-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 21.536 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Life | PDC VOOR EN ACHTER | CARPLAY | AUTOMAAT | NAVIGATIE
€ 24.850,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 23-12-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 21.536 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage J Klein Gunnewiek Vof |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ruurloseweg 70 |
Postcode | 7141 LG |
Plaats | Groenlo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)544 - 464593 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.johnkleingunnewiek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: sep 2020 - nov 2023
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 189 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 158 cm
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.190 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.760 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Interieur: Licht grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 142 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Een rit met de Volkswagen T-Cross is telkens weer een feestje, en dankzij zijn rijcomfort stappen u en uw passagiers na iedere rit verkwikt weer uit. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze T-Cross. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een driecilinder benzinemotor en een automatische transmissie. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, in hoogte verstelbare passagiersstoel en in delen neerklapbare achterbank.
Een gevisualiseerd overzicht van alle belangrijke functies wordt geleverd door het digitale dashboard. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Locatie, motorconditie, storingen... via Connected Services krijgt u alle vitale info over de auto door. Ook handig bij pech! Altijd een deskundige gids aan boord, dankzij het full map navigatiesysteem. Uw ogen horen op de weg, toch? Daarom is deze auto voorzien van audiobediening op het stuur. Gemakkelijk én veilig! En dan is deze auto ook nog eens voorzien van sportstuur met schakelpaddels, DAB ontvangst, parkeersensoren voor en achter, airconditioning, isofix-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Aan boord van deze Volkswagen houden verschillende geavanceerde systemen voor u de weg in de gaten. Ze waarschuwen u voor noodsituaties en kunnen in een aantal gevallen ook zelf ingrijpen. Met het Lane-keeping systeem komt u nooit per ongeluk buiten de rijstrook. Veel aanrijdingen bestaan uit kop-staartbotsingen. De forward collision warning reduceert dat risico aanzienlijk. Ook helpen het hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem, uw rit tot een veilige rit te maken.
Even bellen voor een afspraak en deze Volkswagen staat voor u klaar!
= Bedrijfsinformatie =
Bij autobedrijf Gunnewiek - Helmers worden Service en Kwaliteit nog met HOOFDLETTERS geschreven.
Wij bieden u de mogelijkheid om te kiezen uit drie afleverpaketten,
pakket A : Auto poetsen binnen / buiten plus minimaal 10 liter brandstof &eu
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.