Volkswagen T-Cross R-Line
€ 25.990,- incl. BTW
Bouwjaar | - |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | - |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Centracar |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Herbesthaler Strasse 132 |
Postcode | 4700 |
Plaats | Eupen |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)87 - 598459 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | centracar.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Découvrez ce véhicule à 360° sur/Ontdek deze wagen in 360° op:
www.CarAlliance.be
Prix Catalogue / Catalogusprijs : 32.090,00 TVAC
Votre avantage / Uw voordeel : 6.100,00 €
Véhicule neuf/0KM, prêt à être livré et immatriculé.Garantie 24 mois avec possibilité d'extension.Reprise possible de votre ancien véhicule au meilleur prix.Service après-vente de qualité.Nous proposons différentes sortes de financement (Ballon, Leasing, Renting, Location long terme).+ 500 véhicules livrables directement.Plus de 40 ans à votre service.
Nieuw voertuig/0KM, klaar om afgeleverd en geregistreerd te worden.24 maanden garantie met mogelijkheid tot verlenging.Mogelijkheid om uw oude wagen terug te nemen aan de beste prijs.Wij bieden verschillende soorten financiering aan (Ballon, Leasing, Renting, Verhuur op lange termijn).+ 500 wagens direct leverbaar.Meer dan 40 jaar tot uw dienst.
Wir beraten sie auch auf Deutsch.We also inform u in English.Points forts de ce véhicule / Kenmerken van de wagen:
Assistant au freinage d'urgenceAlerte de franchissement involontaire de lignesPhares LEDCapteurs arrièreClimatisationRégulateur de vitesseRégulateur de distanceJantes alliageBluetoothVolant multifonctionsCapteurs avant[9AK] Climatisation automatique[9AK] Climatisation automatique[9ZV] Interface pour téléphone avec fonction de chargement inductive[1D2] Attache-remorque amovibleAndroid autoApple CarPlay[4F2] Clé confort, avec SAFELOCK[4I3] Système de fermeture et de démarrage sans clé "Keyless Access" sans
SAFELOCK[KA1] Avec système de caméra de recul[9IJ] Interface pour téléphone mobile "Comfort" avec fonction de charge inductive[WD1] Alarme antivol[ZBD] Système de navigation "Discover Media" y compris "Streaming & Internet"[ZBD] Système de navigation "Discover Media" y compris "Streaming & Internet"[PXA] IQ.LIGHT - projecteurs Matrix LED[PSH] Sièges avant chauffants[PJ6] 4 jantes alu "Misano" Noir, surface tournée brillante 7J x 18 - pneus 215/45 R18Sauf erreur ou omission et sous réserve de vente.Onder voorbehoud van vergissingen.Frais de livraison exclus.Exclusief afleveringskost.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.