Volkswagen Tiguan 1.5 TSI Life Business Automaat/Navi/Pdc/Ecc/Achteruitrijcamera/Stoelverwarming/Wegklapbare trekhaak/Stuurwiel verwarmd/Virtual dashboard
€ 25.900,- incl. BTW
Bouwjaar | 06-07-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 146.644 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Tiguan 1.5 TSI Life Business Automaat/Navi/Pdc/Ecc/Achteruitrijcamera/Stoelverwarming/Wegklapbare trekhaak/Stuurwiel verwarmd/Virtual dashboard
€ 25.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 06-07-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 146.644 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Pul |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kalkoenweg 27 |
Postcode | 3851 SB |
Plaats | Ermelo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 553819 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autopul.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2020 - 2024
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 202 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 451 x 184 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.441 kg
Laadvermogen: 639 kg
GVW: 2.080 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet - titaanzwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Onverminderd in de hoogste regionen van favoriete auto's: de Duitse merken. Want hoeveel keus er ook is, ze hebben allemaal die ijzersterke kwaliteit. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Tiguan ziet er dan ook uit als nieuw. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. Er is stoelverwarming aanwezig in deze auto. Een praktische extra is de elektrisch bedienbare achterklep die opent en sluit met een druk op de knop. Als het buiten koud wordt, voelt zo'n verwarmd stuurwiel heerlijk aan. Bij de rijke uitrusting horen ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.
Het digitale dashboard is een perfecte bijrijder. Alles benodigde informatie is permanent zichtbaar of opvraagbaar. Altijd achter zicht, nooit meer nekkramp! De achteruitrijcamera maakt het supermakkelijk. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Spraaksturing maakt het eenvoudiger en veiliger om deze auto onderweg te bedienen. Dankzij Connected Services heeft u overal en altijd uw dashboard op zak. Alle belangrijke functies zijn te checken via de app. De uitrusting van deze Volkswagen is met navigatiesysteem, achteropkomend verkeer waarschuwing, automatische airconditioning, draadloos opladen, DAB ontvangst en regensensor behoorlijk compleet.
Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen Tiguan is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Dat de auto steeds meer taken van de bestuurder overneemt, merkt u bijvoorbeeld aan het systeem voor verkeersbord-detectie in deze auto. Het Lane-keeping systeem doet precies wat nodig is: waarschuwen en corrigeren bij onbedoelde overschrijding van de rijstrooklijnen. Het forward collision warning-systeem waa
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Tiguan | Het functioneert
De uitspraak luidt: "als het niet kapot is, repareer het dan niet". De Volkswagen Tiguan is al sinds 2016 een verkoopsucces. Vanwege de leeftijd is het tijd voor een verjongingskuur, maar gezien het succes brengt dit risico met zich mee. Hoe heeft Volkswagen de succesvolle SUV aangepast voor modeljaar 2021?
De Volkswagen Tiguan vanaf modeljaar 2021 is bedoeld voor wie alles graag bij het vertrouwde laat. De uitrusting is gemoderniseerd en verder is alles bij het oude gebleven: op alle punten goed.
Plus
- prima rijeigenschappen
- doordachte ergonomie
- ruim en functioneel
Min
- weinig vernieuwend
- geen voordelen boven de Volkswagen ID.4
Conclusie
De Tiguan behoort wereldwijd tot de best verkopende modellen van Volkswagen en daarom is de verjongingskuur ("facelift") voor modeljaar 2021 uiterst voorzichtig aangepakt. De Tiguan was altijd een auto die het niet van extremen moet hebben, maar juist van een goede score op alle punten. Het doel was om dat evenwicht te behouden. Daarom is de Tiguan alleen bij de tijd gebracht waar dat echt nodig was, namelijk met de actieve veiligheid en het infotainment-systeem. Wie heel goed oplet ziet ook subtiele wijzigingen in de vormgeving.
De motoren en het onderstel zijn ongemoeid gelaten. Dit is mede gedaan met het oog op de komst van de ID.4. Met deze elektrisch aangedreven SUV richt Volkswagen zicht op klanten die het beste en het nieuwste zoeken. De Tiguan is juist bedoeld voor hen die alles liever bij het vertrouwde laten, zonder daarbij achter te lopen. Het functioneert, dus waarom wijzigen?