Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG R-Line Int/Ext Cuir/Pano/Navi/IQ Led
€ 34.900,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 17-06-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 97.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 17-06-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 97.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | L' Agence Automobilière Berchem-Sainte-Agathe |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sur RDV |
Postcode | 1082 |
Plaats | Berchem-Sainte-Agathe |
Land | België |
GSM | +32 (0)495 - 834067 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | agenceauto.com/be/fr/agences/bruxelles-nord/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Volkswagen Tiguan R Line Int./Ext. DSG 2.0 Tdi
Nos véhicules sont sélectionnés via le réseau officiel de la marque, en provenance d'une 1ère main avec un historique complet d'entretien prouvant le suivi et la traçabilité du kilométrage, soigneux et non-fumeur, nous vous offrant un véhicule d'une qualité supérieure.
1ère mainKilométrage certifié par le Car-PassRéseau officiel VolkswagenR-LineIQ LightGarantie 12 moisOptions: Jantes en alliage - Compteur digital - Eléments Chromés - Keyless Go - Caméra - Intérieur R Line en Cuir - Eclairage d'ambiance - Chargeur Smartphone à induction - Coffre électrique - Assistance à la conduite - Brake Assist - Parking Assist - Détecteur d'angle mort - Park pilot (Se gare toute seule) - Volant chauffant - Navigation - ACC (régulateur de vitesse dynamique) - Sièges avant électriques - Sièges Chauffants avant - Toit panoramique - Reconnaissance des panneaux routiers - Capteur d'aide au stationnement (avant et arrière) - Commande vocal - Rétroviseurs rabattables électriquement - ...
Nos véhicules sont certifiés non accidentés, entièrement révisés, en ordre d'entretien selon le plan requis par le constructeur.
Visible uniquement sur RDV
BPI Cars est disponible au 0471/68.04.04
Nous ne faisons Pas de reprises / Pas d'échange / Pas de financement
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Tiguan | De gewone SUV
Volkswagen introduceert de derde generatie van de Tiguan. De eerste twee generaties waren zeer succesvol dankzij het veelzijdige karakter. De eerste kon zich daadwerkelijk redden in het terrein en was toch even nuchter als iedere andere Volkswagen. De tweede Tiguan voegde meer elektronica toe voor comfort en gemak. Wat heeft de derde generatie van de Tiguan aan nieuws te bieden?
![Autotest | Volkswagen Tiguan De gewone SUV](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10369/volkswagen-tiguan.jpg)
De Volkswagen Tiguan is de meest nuchtere auto in zijn soort. Hier geen uiterlijk vertoon, geen innovatieve techniek en geen avontuur. De Tiguan is een moderne gezinsauto, maar volgens klassiek recept
Plus
- nuchter en vertrouwd
- relatief zuinige mild-hybrid aandrijving
- ruim en praktisch
Min
- bijna dagelijks melding over storing in sensoren
- Volkswagens eigen ID.4 is in ieder opzicht superieur (en voordeliger!)
Conclusie
Wat heeft de derde generatie van de Volkswagen Tiguan te bieden? Terwijl Volkswagen met de ID-modellen het uiterste van zijn kunnen toont, kiest het met de Tiguan voor het vertrouwde. Tegenover al het nieuwe en vooruitstrevende van de ID.4, is de Tiguan een nog behoudendere versie van het bestaande concept. De avontuurlijke alleskunner van weleer is een pure gezinsauto geworden. Het nieuws is beperkt tot een enkel ergonomisch foefje (de verlichting en de multi-functie knop). Daarbij zijn hybride-motoren nu standaard.
Na een week rijden is de conclusie daarom: er is niets mis met de Tiguan, maar de auto doet ook niets beter dan gemiddeld. Op geen enkele manier steekt de Tiguan boven de middelmaat uit. Dat klinkt misschien als een belediging, maar kenmerkt een auto die als de standaard kan worden gezien. En daar is de fabrikant opnieuw in geslaagd: de Tiguan is de gewone SUV van Volkswagen.