Volkswagen Tiguan R 2.0 TSI 4Motion Akrapovic | Panodak | Harman/Kardon | 360°Camera | | Matrix IQ Light | Keyless | 21Inch |
€ 56.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 12-03-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 47.413 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 235 kW (320 pk) |
Volkswagen Tiguan R 2.0 TSI 4Motion Akrapovic | Panodak | Harman/Kardon | 360°Camera | | Matrix IQ Light | Keyless | 21Inch |
€ 56.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 12-03-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 47.413 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 235 kW (320 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Auctions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kamerlingh Onnesweg 10A |
Postcode | 3316 GL |
Plaats | Dordrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)78 - 6176361 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-auctions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2016 - 2020
Referentienummer: 6601
Productienummer: 6601
Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 6,3 s
Topsnelheid: 228 km/u
Ledig gewicht: 1.595 kg
Wielbasis: 268 cm
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 201 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket: Wij rekenen geen rijklaar maak kosten.
Verkoop prijs is inclusief 6 maanden volledige garantie.
Wij werken uitsluitend op afspraak.
Voor meer foto's bekijk de auto op onze eigen website www.auto-auctions.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Tiguan | Het functioneert
De uitspraak luidt: "als het niet kapot is, repareer het dan niet". De Volkswagen Tiguan is al sinds 2016 een verkoopsucces. Vanwege de leeftijd is het tijd voor een verjongingskuur, maar gezien het succes brengt dit risico met zich mee. Hoe heeft Volkswagen de succesvolle SUV aangepast voor modeljaar 2021?
De Volkswagen Tiguan vanaf modeljaar 2021 is bedoeld voor wie alles graag bij het vertrouwde laat. De uitrusting is gemoderniseerd en verder is alles bij het oude gebleven: op alle punten goed.
Plus
- prima rijeigenschappen
- doordachte ergonomie
- ruim en functioneel
Min
- weinig vernieuwend
- geen voordelen boven de Volkswagen ID.4
Conclusie
De Tiguan behoort wereldwijd tot de best verkopende modellen van Volkswagen en daarom is de verjongingskuur ("facelift") voor modeljaar 2021 uiterst voorzichtig aangepakt. De Tiguan was altijd een auto die het niet van extremen moet hebben, maar juist van een goede score op alle punten. Het doel was om dat evenwicht te behouden. Daarom is de Tiguan alleen bij de tijd gebracht waar dat echt nodig was, namelijk met de actieve veiligheid en het infotainment-systeem. Wie heel goed oplet ziet ook subtiele wijzigingen in de vormgeving.
De motoren en het onderstel zijn ongemoeid gelaten. Dit is mede gedaan met het oog op de komst van de ID.4. Met deze elektrisch aangedreven SUV richt Volkswagen zicht op klanten die het beste en het nieuwste zoeken. De Tiguan is juist bedoeld voor hen die alles liever bij het vertrouwde laten, zonder daarbij achter te lopen. Het functioneert, dus waarom wijzigen?