Volkswagen UP! 1.0 move up BlueMotion/Airco/5-deurs/Start-Stop
€ 5.149,-
Bouwjaar | 10-01-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 204.570 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-01-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 204.570 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Demkar Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Westeinde 33 |
Postcode | 5141 AB |
Plaats | Waalwijk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 48853255 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.demkarautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/50 R16
Acceleratie (0-100): 14,4 s
Topsnelheid: 161 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 354 x 164 x 149 cm
Wielbasis: 242 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 840 kg
Laadvermogen: 450 kg
GVW: 1.290 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 95 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 60 - € 68 per kwartaal
Deze Volkswagen Up 1.0 rijdt en schakelt zeer netjes en is dealer onderhouden.
Van de kleinste stadsauto tot de grootste suv, elke Volkswagen is stijlvol, vernieuwend en gebruiksvriendelijk. Wanneer u kennismaakt met deze Up! ziet u dat overal terug. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Up! ziet er dan ook uit als nieuw. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. U wordt in deze auto ook getrakteerd op in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare ramen voor, buitenspiegels in carrosseriekleur, metallic lak, snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging en start-stopsysteem.
Elke weg is een bekende weg voor het aanwezige navigatiesysteem. Het maakt niet uit hoe warm het buiten is, want met de airconditioning bepaalt u zelf de binnentemperatuur. Ook is de Volkswagen uitgerust met: lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en lederen versnellingspook.
Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen Up! is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Een brug? Een schuine oprit? De hill hold control kan elke helling moeiteloos aan.
Als dit de auto is die u zoekt, wacht dan niet langer en plan direct online een proefrit.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Up! | Kartoffeln met pizza
Kartoffelen met pizza, dat klinkt als een ongebruikelijke combinatie. Toch is dat de combinatie waarmee Volkswagen de markt voor kleine auto's definitief wil veroveren. Traditioneel zijn het de Italiaanse fabrikanten die meesters zijn in het bouwen van kleine, begeerlijke autootjes. Duitsers bouwen grote, degelijke auto's. De Up moet beide nu combineren: de compacte afmetingen en pittige prestaties van een Italiaan met Duitse degelijkheid.
De Volkswagen Up! combineert Duitse degelijkheid en Italiaanse vormgeving. Met de Up! wil VW eindelijk doorbreken in het A-segment en de auto heeft alle kwaliteiten in huis om dat waar te maken.
Plus
- wendbaar, overzichtelijk en vlot
- zeer zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- hoedenplank scharniert niet mee met achterklep
- trage werking en onhandige bediening navigatiesysteem
- stuurwiel alleen in hoogte verstelbaar, niet in afstand tot de bestuurder
Conclusie
Kartoffeln (aardappelen) met pizza klinkt misschien als een onsmakelijke combinatie. Duitse degelijkheid in combinatie met Italiaanse flair klinkt heel wat aantrekkelijker en dat is precies wat de Volkswagen Up! biedt. Volkswagens nieuwe instapmodel is door een Italiaan getekend en voelt zich helemaal thuis in druk stadsverkeer.
Dankzij de nuchtere Duitse inbreng is de Up! degelijk gebouwd en is er veel aandacht voor veiligheid en milieuvriendelijkheid. Terwijl Volkswagen zeer succesvol is in bijna alle segmenten van de automarkt, is dat in het laagste segment (met de Lupo en Fox) nooit gelukt. De Up! heeft alles in zich om Volkswagen het succes te brengen dat met de voorgangers uitbleef.