![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 23-11-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 197.921 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.400 cc |
Vermogen | 161 kW (219 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-11-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 197.921 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.400 cc |
Vermogen | 161 kW (219 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | R.B. Autoplaza |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kalkovenweg 42 |
Postcode | 2401 LK |
Plaats | Alphen aan den Rijn |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)172 - 433352 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.RBAUTOPLAZA.NL |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Vermogen: 162 kW (220 PK)
Vermogen elektromotor(en): 50 kW (68 PK)
Aantal cilinders: 5
Aandrijving
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en diesel)
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 50 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Bandenmaat: 235/45 R18
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,0 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 187 x 148 cm
Wielbasis: 278 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.880 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 2.505 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 11 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.7 kW
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 48 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,8 l/100km (1 op 55,6)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 22,4 kWh/100km
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 294 - € 314 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- 0 euro levering Pakket (zonder meerprijs): 1, Geldige APK 2, Vloeistoffen check 3, Wassen / zuigen 4, Bedrijfs klaar 5, Garantie geen
- GARANTIE ZEKERHEID PAKKET (€ 495): 1, Nieuwe apk, incl alle uitkomende kosten 2, Cleaning service interieur en exterieur / krassen polijsten / ozon behandeling 3, Service beurt + Vloeistoffen ( oil ) check 4, Garantie op motor + Versnellingsbak ongeacht aantal km's5, Een gratis leen auto tijdens reparatie periode
NIEUW BINNEN, ONGEPOETST OP DE FOTO ! ! !
Zeer snelle en goed rijdende volvo via deze weg aangeboden.
Motor . bak en toebehoren in technisch goede conditie.
Origineel nederlands geleverde auto, Nap km stand.
Dubbele sleutels, boekjes ed zaken aanwezig.
Word volledig rijklaar geleverd incl
poetsbeurt / nieuwe apk / beurt oftewel TURN Key !
Alle checks toegestaan + proefrijden.
RB AUTOPLAZA ! ! !
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
![Autotest | Volvo V60 T8 Met één been in de toekomst](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4185/volvo-v60.jpg)
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.