Bouwjaar | 11-05-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 146.184 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 13.695,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-05-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 146.184 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Sterks |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Boschweg 181 |
Postcode | 5481 EE |
Plaats | Schijndel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 5492344 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.sterks.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 187 x 148 cm
Wielbasis: 278 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.432 kg
Laadvermogen: 668 kg
GVW: 2.100 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Strak design, een hoog veiligheidsniveau en ingetogen luxe, dat zijn belangrijke eigenschappen van deze Volvo V60. De aandrijving van deze Volvo wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Opvallend zijn de stoere sportstoelen, die zorgen voor een onwrikbare zit in de scherpe bochten. Het start-stop systeem is een beproefde manier om het brandstofverbruik verder te reduceren. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, halflederen bekleding, LED-dagrijverlichting, in delen neerklapbare achterbank en actieve hoofdsteunen.
Te weinig afstand tussen u en de achterligger? De sensoren registreren het direct en de achteropkomend verkeer waarschuwing geeft een signaal. In een auto als deze kunt u niet zonder electronic climate control, zodat de temperatuur altijd goed is. Audio aan/uit? Andere zender? Volgende track? Even klikken via de audiobediening op het stuur en het is geregeld. Met de cruise control komt u bijna nog fitter aan dan u vertrekt. Ook R-design, sportstuurwiel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes en boordcomputer horen tot de voorzieningen op deze auto.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volvo V60 samen. Het accident avoidance system helpt aanrijdingen te voorkomen en vergroot de veiligheid voor u en uw passagiers.
Even bellen voor een afspraak en deze Volvo staat voor u klaar!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.