Bouwjaar | 12-06-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 80.371 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | - |
€ 45.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 12-06-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 80.371 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Beerda B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Mr Andreaestraat 24 |
Postcode | 9291 MA |
Plaats | Kollum |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)511 - 452046 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobeerda.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mei 2019 - jun 2020
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 65 kW (88 PK)
Vermogen brandstofmotor: 233 kW (317 PK)
Koppel: 430 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 60 liter
Actieradius: 48 km
Acceleratie (0-100): 4,6 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 476 x 185 x 142 cm
Wielbasis: 287 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.979 kg
Laadvermogen: 541 kg
GVW: 2.520 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 61 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,1 l/100km (1 op 47,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 369 - € 404 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG Garantie 12 maanden (zonder meerprijs): https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
- BOVAG Afleverbeurt (zonder meerprijs): De deelnemer garandeert dat het betreffende geadverteerde voertuig wordt afgeleverd met een correct uitgevoerde BOVAG afleverbeurt. Deze afleverbeurt garandeert, op het moment dat het deelnemerscontract wordt ondertekend, de navolgende punten: o Distributieriem minimaal 10.000 km onderhoudsvrij o Zomer / all season banden minimaal 2,5 mm profiel (indien afgeleverd op winterbanden dan minimaal 5,5 mm profiel) o Minimaal 6 maanden apk o Minimaal 6 maanden of 6.000 km onderhoudsbeurt vrij (wat het eerst komt is bepalend).
- BOVAG 40-puntencheck (zonder meerprijs): https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf
* Foto's binnenkort online* Deze geweldige Volvo V60 T8 Polestar Engineered hebben we mogen inruilen van de eerste eigenaar, deze heeft hem met veel zorg samengesteld en perfect door de Volvo dealer laten onderhouden. Uiterlijk zijn de verschillen voor een leek misschien niet direct zichtbaar, de kenner heeft aan een halve blik genoeg om te zien dat het hier niet om een "gewone" T8 gaat en dat maakt het nu juist zo leuk. Hij is ingetogen sportief en tijdens de eerste rit merk je direct dat de "Polestar Engineered" badge er niet voor de sier op zit maar staat voor een snaar strak sturende auto die dankzij de Öhlins vering en grotere Brembo remmen voor een ongeëvenaarde rijbeleving zorgt.
Lines:
Luxury Line
117 Grafish Head-up Display
030 Elektrische bedienbaar glazen panoramisch schuif kanteldak
Intellisafe Pro Line
132 IntelliSafe Assist met Adaptieve Cruise Control
603 Intellisafe Surround, Blind Spot Information System
Winter Line
065 Koplampreinigingsinstallatie
645 Full LED koplampen met adaptieve bochtverlichting
Park Assist Line
691 Park Assist voor en achte
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.