Bouwjaar | 26-07-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 120.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 17.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 26-07-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 120.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Bruins |
Contactpersoon | Leon Legtenberg |
Adres | Torenlaan 8 |
Postcode | 7559 PJ |
Plaats | Hengelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)74 - 2777708 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobruins.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiedatum: 2012-07-01
Technische informatie
Aantal cilinders: 5
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Gewichten
Ledig gewicht: 1.626 kg
Laadvermogen: 879 kg
GVW: 2.505 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
CO2-uitstoot: 178 g/km
Energielabel: E
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 475 - € 507 per kwartaal
Informeer naar de leasemogelijkheden
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Overige informatie
Betrokken bij een ongeluk: nooit
Opties
StandaardOpties
achterbank in delen neerklapbaar, achteropkomend verkeer waarschuwing, alarm klasse 1(startblokkering), aluminium interieur afwerking, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, armsteun achter, armsteun voor, Autonomous Emergency Braking, bagagedek, bagage-scheidingsnet, bestuurdersairbag, binnenspiegel automatisch dimmend, bi-xenon koplampen, Bluetooth telefoonvoorbereiding, boordcomputer, bots herkenning en activatie, Brake Assist System, buitenspiegels elektr. met geheugen, buitenspiegels elektrisch inklapbaar, buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar, buitenspiegels met verlichting, centrale vergrendeling met afstandsbediening, chroom delen exterieur, cruise control, dakrails, dimlichten automatisch, electronic climate control, elektrisch bedienbare achterklep,, elektrische ramen voor en achter, Elektronisch Stabiliteits Programma, hoofd airbag(s) achter, hoofd airbag(s) voor, hoofdsteunen anti-whiplash, koplampen adaptief, koplampreiniging, lederen bekleding, lederen stuurwiel en versnellingspook, lendesteunen (verstelbaar), lichtmetalen velgen 18", multimedia-voorbereiding, parkeersensor achter, passagiersairbag, radio-CD/MP3 speler, regensensor, ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar, Side Impact Protection System, stuurbekrachtiging, stuurwiel multifunctioneel, voorstoelen in hoogte verstelbaar, zij airbag(s) voor
Opties
achteruitrijcamera, alarm klasse 3, audio installatie, extra getint glas achter, kinderzitje(s) geintegreerd in achterbank, luxe lederen bekleding, metaalkleur, navigatiesysteem full map + hard disk, parkeersensor voor, premium kleur, voorstoelen verwarmd
Pakketten
Professional Line
audio installatie, DVD speler, navigatiesysteem full map + hard disk, spraakbediening
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC60 | Recht op het doel af
Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.
De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.
Plus
- snel en zuinig
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- bandengeluiden overheersend aanwezig
- Pilot Assist haalt rechts in
Conclusie
Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.
Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.
De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.