Bouwjaar | 03-04-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 43.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-04-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 43.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Keulenaer NV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Vesten 90 |
Postcode | 9120 |
Plaats | Beveren-Waas |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)3 - 7509637 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Volvo XC60 D4 Momentum
Osmium Grey
Charcoal lederen comfortzetel
Winter Pack:
Verwarmbare voorzetel Park Assist-pakket:
Parkeersensoren voor + achter Parkeercamera Veiligheidspakket:
Adaptieve Cruise control & Pilot Assist Dode hoek waarschuwing BLIS
Optie's:
Harman Kardon Geluidssysteem Kinderzitjes geintegreerd! Keyless entry & startsysteem Apple Car Play in Android Auto Donkergetinte ruiten Lichtmetalen velgen 18" Electrisch verstelbare stoelen met geheugen Navigatie (met online verkeersinformatie) CD speler
Volvo XC60 D4 Momentum met tal van opties met een eerste inschrijving van 04/19 en 43500km.
Veiligheid , Connectiviteit & Comfort aan boord !
Geintegreerde kinderzitjes (links en rechts achteraan)
Adaptieve Cruise Control, Dode hoek informatie BLIS, parkeersensoren voor en achteraan en parkeercamera.
Voor uw comfort is er de electrisch verstelbare bestuurdersstoel met geheugenfunctie en de keyless entry functie.
Harman Kardon Sound System met zelfs nog een CDplayer voor de muziekliefhebber mocht niet ontbreken.
Volvo XC60 D4 Momentum
Osmium Grey
Charcoal lederen comfortzetel
Winter Pack:
Verwarmbare voorzetel Park Assist-pakket:
Parkeersensoren voor + achter Parkeercamera Veiligheidspakket:
Adaptieve Cruise control & Pilot Assist Dode hoek waarschuwing BLIS
Optie's:
Harman Kardon Geluidssysteem Keyless entry & startsysteem Apple Car Play in Android Auto Donkergetinte ruiten Lichtmetalen velgen 18" Electrisch verstelbare stoelen met geheugen Navigatie CD speler
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC60 | Recht op het doel af
Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.
De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.
Plus
- snel en zuinig
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- bandengeluiden overheersend aanwezig
- Pilot Assist haalt rechts in
Conclusie
Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.
Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.
De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.