Bouwjaar | 29-08-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 99.869 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | - |
€ 38.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 29-08-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 99.869 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autodebruin.nl |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | 1e Tochtweg 2 |
Postcode | 2913 LP |
Plaats | Nieuwerkerk Ad Ijssel |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)180 - 312484 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autodebruin.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: apr 2018 - mei 2019
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 224 kW (305 PK)
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 70 liter
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,5 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.039 kg
Max. trekgewicht: 2.100 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 287 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,1 l/100km (1 op 47,6)
Energielabel: A
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Deze Volvo XC60 heeft naast de (benzine) brandstofmotor ook een elektromotor die de brandstofmotor meehelpt.
De accu voor deze elektromotor wordt opgeladen door de energie die vrijkomt rijdens het afremmen van de auto.of u kan hem met een stekker thuis opladen of onderweg
Hierdoor rijdt deze XC60 zuiniger dan de traditionele XC60 benzine uitvoering.Elektrisch dubbel glazen panoramadak , Achteruitrij camera , Zwart lederen sport bekleding met rode stiksels , Rijstrooksensor met correctie , Uitwijk assistent , Verkeersbord detectie , Achterbank en voorstoelen verwarmd , adaptivecruise control , Dodehoek detector, Stuurwiel verwarmd ,Trekhaak uitklapbaar, Uitparkeer waarschuwing , Navigatie systeem , 19 Inch sportvelgen met Nieuwe Michelin banden , KOSTEN RIJKLAAR MAKEN INCL AFLEVERINGS BEURT EN APK & GARANTIE MEERPRIJS €1.100,-
= Bedrijfsinformatie =
Voor Whatsapp 06 - 44 040 156. alleen voor tekst
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC60 | Recht op het doel af
Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.
De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.
Plus
- snel en zuinig
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- bandengeluiden overheersend aanwezig
- Pilot Assist haalt rechts in
Conclusie
Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.
Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.
De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.