Bouwjaar | 14-05-2012 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 245.308 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.400 cc |
Vermogen | 158 kW (215 pk) |
€ 12.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 14-05-2012 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 245.308 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.400 cc |
Vermogen | 158 kW (215 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Traxus B.V. |
Contactpersoon | Pieter Joost Karels |
Adres | Oosthavendijk 52 |
Postcode | 3241 LK |
Plaats | Middelharnis |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53175812 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.volvo4sale.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 5
Gewichten
Ledig gewicht: 1.835 kg
Laadvermogen: 670 kg
GVW: 2.505 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 179 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 144 per kwartaal
Keurige XC60 D5 AWD Automaat Grijs kenteken, navigatie, bluetooth,stoel verwarming, etc Gaarne vooraf contact op onderstaand telefoonnummer. Met vriendelijke groet, Pieter Joost Karels 06-53175812 info@volvo4sale.com www.volvo4sale.com Oosthavendijk 52 3241 LK Middelharnis
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC60 | Recht op het doel af
Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.
De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.
Plus
- snel en zuinig
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- bandengeluiden overheersend aanwezig
- Pilot Assist haalt rechts in
Conclusie
Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.
Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.
De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.