Bouwjaar | 31-03-2011 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 174.028 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.400 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-03-2011 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 174.028 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.400 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Handelsonderneming van Asten |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industriestraat 22 |
Postcode | 7622 AV |
Plaats | Borne |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54300008 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanastenborne.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 5
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 235/60 R18
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 189 x 171 cm
Wielbasis: 277 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.709 kg
Laadvermogen: 796 kg
GVW: 2.505 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 184 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,5 l/100km (1 op 10,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 513 - € 548 per kwartaal
ZEER MOOIE EN GOEDE VOLVO XC60 2.4D AWD, AUTOMAAT, XENON, VERWARMDE STOELEN, MULTIFUNCTIONEEL STUUR, TREKHAAK, CRUISE CONTROL, BLEU TOOTH, DISTRIBUTIE VERVANGEN, 2 SLEUTELS, BOEKJES AANWEZIG, DEALERAUTO !
DEZE SCHITTERENDE XC60 AWD RIJDT EN SCHAKELT PERFECT!!
ZIE OPTIELIJST
ZIE FOTO'S
.
= Bedrijfsinformatie =
inruil en financiering mogelijk.
LIEVER BELLEN DAN MAILEN OF BERICHTEN!
Inruil van uw huidige auto en financiering zijn mogelijk. De vermelde prijs is een internet meeneemprijs. Wilt u langskomen dan vragen wij u even te bellen voor een afspraak, zodat u niet voor een gesloten deur staat. Wij zijn namelijk regelmatig voor u op zoek naar occasions om ons aanbod mee aan te vullen.
Ondanks dat wij veel zorg en aandacht besteden aan de inhoud van onze advertenties is het mogelijk dat de getoonde inhoud onvolledig of onjuist is. Aan de inhoud kunt u geen rechten ontlenen.
ons adres is :
industriestraat 22
7622 av Borne
graag altijd even van te voren bellen voor een afspraak op nummer:
0654300008
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC60 | Recht op het doel af
Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.
De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.
Plus
- snel en zuinig
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- bandengeluiden overheersend aanwezig
- Pilot Assist haalt rechts in
Conclusie
Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.
Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.
De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.