Bouwjaar | 01-07-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 170.765 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.953 cc |
Vermogen | 210 kW (286 pk) |
€ 17.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-07-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 170.765 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.953 cc |
Vermogen | 210 kW (286 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Ploegh |
Contactpersoon | A. Ploegh |
Adres | Molenweg 4 |
Postcode | 9231 HS |
Plaats | Surhuisterveen |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)512 - 361251 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garageploegh.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: nov 2009 - mei 2010
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 70 liter
Acceleratie (0-100): 7,5 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Wielbasis: 277 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.746 kg
Laadvermogen: 694 kg
GVW: 2.440 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 274 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,7 l/100km (1 op 8,5)
Brandstofverbruik in de stad: 17,3 l/100km (1 op 5,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Historie
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Pracht staat, volledig onderhouden en mag 2000kg trekken als deze een trekhaak heeft.
Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. Een zescilinder benzinemotor en een automatische transmissie zorgen voor de uitstekende prestaties van deze auto. Altijd al een voorliefde gehad voor een lederen interieur? Deze heeft het. Evenals een elektrisch bedienbare achterklep. In deze sportstoelen voel je je één met je auto. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en verstelbare lendensteunen.
Bij het wisselen van rijbaan kan een dode hoek ontstaan waardoor achterliggers te dichtbij kunnen komen. De achteropkomend verkeer waarschuwing geeft in dat geval automatisch een signaal. Natuurlijk is er ook electronic climate control aanwezig. Parkeersensoren ondersteunen u tijdens het in- en uitparkeren. De auto neemt u werk uit handen doordat hij zelf veel in de gaten houdt. Een regensensor en een automatisch inschakelbare verlichting nemen waar wanneer de ruitenwissers en het licht aan moeten. Er is cruise control aan boord, voor veilige en zuinige kilometers. Ook is de Volvo uitgerust met: R-design, sportstuurwiel, automatisch dimmende binnenspiegel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes en boordcomputer.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volvo XC60 samen. De sensor van het forward collision warning-systeem registreert permanent de afstand tot voorliggers en grijpt in als een botsing dreigt. Soepel wegrijden op een helling is eenvoudig met de hulp van hill hold control.
Neem contact op voor een afspraak en laat een proefrit het bewijs leveren!
= Bedrijfsinformatie =
Inruilen doen we graag en op afspraak zijn wij geopend tot 22.00uur.
Wij vinden het prettig als u belt.
U bent van harte welkom bij ons aan de molenweg 4
0512-361251 info@garageploegh.nl
06-43530009 Whatsapp
U kunt gebruik maken van onze optiepakketten.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC60 | Recht op het doel af
Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.
De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.
Plus
- snel en zuinig
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- bandengeluiden overheersend aanwezig
- Pilot Assist haalt rechts in
Conclusie
Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.
Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.
De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.