Bouwjaar | 18-01-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 158.595 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | - |
€ 14.450,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 18-01-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 158.595 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Reynaert |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ambachtstraat 2 |
Postcode | 9700 |
Plaats | Oudenaarde |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)55 - 310088 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.partner.volvocars.be/nl/reynaert-oudenaarde |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Sensus Navigation, Sensus Connect High Performance Sound
Wagen te bezichtigen in Oudenaarde. Wagen enkel beschikbaar voor handelaren of export.
Airbag bestuurder- en passagierszijde Manueel vanaf de bestuurdersplaats bediende kindersloten DSTC Dynamic Stability Traction Control USB-poort & IPOD-ingang Lichtmetalen velgen 18" PAN Immobiliser SIPS airbags Zilverkleurige roofrails Isofix voor kinderzitje buitenste rij achterbank Emergency Brake Assist. EBA Verwarmbare en elektrisch verstelbare buitenspiegels Automatische dimmer op binnenspiegel Intelligent Driver Information System (IDIS) CD-speler Park Assist (achteruitrijradar) Adaptief digitaal instrumentenpaneel met 3 instelmodi Sidemarkers voor en achter EHBO-kistje en gevarendriehoek Deursierlijsten in chroom Decoratieve afwerking ECC-bediening Cruise control Automatische gordelaanspanners voor en achter Key Integrated Remote control. central locking (KIR) Centrale armsteun achteraan met bekerhouders en opbergvak Home safe lightning City Safety Inflatable curtains Chroom afwerking onderzijde zijruiten Aluminium laaddrempelbeschermer Elektrisch inklapbare buitenspiegels met geïntegreerde verlichting Met leder beklede versnellingspookknop High Performance audiosysteem met 8 luidsprekers. 4x40 W versterker. AUX-ingang en USB-poort LED dagrijlichten Hill Launch Assist Elektrisch verstelbare zitplaats bestuurder Veiligheidsgordelwaarschuwing op alle zitplaatsen Electronic Climate Control (ECC) Leder stuurwiel met Silk Metal inleg Volvo Sensus met 5" kleurenscherm Adaptive Brake Lights (waarschuwingsfunctie bij hard remmen) Approach Light Shimmer Graphite aluminium inleg WHIPS (Whiplash Protection System) Regensensor
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC60 | Recht op het doel af
Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.
De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.
Plus
- snel en zuinig
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- bandengeluiden overheersend aanwezig
- Pilot Assist haalt rechts in
Conclusie
Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.
Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.
De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.