Bouwjaar | - |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | - |
€ 53.190,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | - |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Breuer Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hardtstrasse 20 |
Postcode | 4780 |
Plaats | Saint-Vith |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)80 - 540100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.breuer.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
État : Aspect : 1, très bon, Taille de jante : 19 pouces, 5 portes, Systèmes d'assistance : Assistant de descente, Châssis et systèmes de contrôle : Blocage de différentiel (ASD), Garantie : Garantie véhicule du constructeur, Airbags : Airbag rideau
Délai de livraison : 26 novembre 2023
** ÉQUIPEMENT: **
** Intérieur ** \ * Affichage de la température extérieur
* Capteur de buée pour l'activation automatique de la fonction de dégivrage
* Plaques de seuil en aluminium avec lettrage Volvo à l'avant
* Vitres électriques depuis et derrière avec fonction d'abaissement et de montée automatiques
* Réglage de la hauteur de la ceinture de
* Rétroviseurs intérieurs et extérieurs à atténuation automatique (rétroviseur intérieur à atténuation automatique)
* ** Climatisation automatique ** avec contrôle de température séparé pour le conducteur et le passager avant
* Ouverture/fermeture confortable des vitres latérales et, le cas échéant, du toit ouvrant via la télécommande radio
* Appuie-tête de la 2e rangée de sièges rabattables (électriques)
* Volant réglable en hauteur et en longueur
* Miroir de maquillage pour conducteur et passager avant (éclairé)
* Accoudoir central arrière (pliable) avec porte-gobelets
*Accoudoir central à partir de avec compartiment de rangement intégré et porte-gobelets
* Multifunktionslederlenkrad
* Sièges arrière 40/60 ou entièrement rabattables avec fonction de chargement intégral
*Éclairage d'ambiance (éclairage intérieur étendu) avec
Eclairage d'ambiance (multicolore) avant et arrière
* Feux de sortie avant et arrière
*-porte-bagages et ouvre-portes éclairés à l'avant et à l'arrière
* porte-gobelets avant éclairés
* Éclairage de plancher arrière
*Lumières de lecture arrière
* Lampe de travail sur le couvercle du coffre à bagages
*Repose jambes électr. réglable pour siège conducteur
* Siège du conducteur à réglage électrique avec fonction de mémoire pour le réglage du siège du conducteur et des rétroviseurs extérieurs
* Support lombaire (à 4 réglages électriques) pour les sièges conducteur et passager avant
* ** chauffage des sièges à partir de **
* Tapis de sol en textile (avant et arrière)
* Tableau de bord d'aspect cuir
*Sièges confort en cuir/simili cuir
* Connexion 12 volts dans le coffre à bagages
* Filet de séparation du compartiment à
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC60 | Recht op het doel af
Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.
De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.
Plus
- snel en zuinig
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- bandengeluiden overheersend aanwezig
- Pilot Assist haalt rechts in
Conclusie
Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.
Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.
De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.