Volvo XC60 2.0 T8 Twin Engine AWD Momentum | Pano | Leer

€ 29.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 04-12-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 189.721 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.969 cc
Vermogen 222 kW (302 pk)

Volvo XC60 2.0 T8 Twin Engine AWD Momentum | Pano | Leer


€ 29.995,-

Algemeen

Bouwjaar 04-12-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 189.721 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.969 cc
Vermogen 222 kW (302 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam OccasioncenterNoord
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Mercuriusweg 1
Postcode 9482 WK
Plaats Tynaarlo
Provincie Drenthe
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 13059639 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.occasioncenternoord.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Zuinige en ruime V60 T8 Hybride met onderhoudshistorie, volleder interieur, panorama dak en 20 inch lichtmetalen velgen.

Volvo XC60 2.0 T8 Twin Engine AWD Momentum | Pano | Leer


- Kenteken: X-267-TL
- Merk: Volvo
- Model: XC60
- APK tot: 26-01-2026
- Tellerstand: 189721 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
- Bouwjaar: 2018
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1969 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: B4204T34
- Vermogen: 223 kW / 304pk
- Ledig gewicht: 2039 kg
- Max. trekgewicht: 2100 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 2.1 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 469 cm
- Breedte: 190 cm
- Hoogte: 1641 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 184 - 202 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Adaptief demping systeem
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch glazen panorama-dak
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 18"
- Parkeersensor achter

Infotainment

- Audio installatie
- Multimedia-voorbereiding
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel
- WiFi voorbereiding

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Interieur voorverwarming/(koeling)
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lederen/stof bekleding
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Afdaal assistent
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Anti overhel assistent
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots herkenning en activatie
- Bots waarschuwing systeem
- Brake Assist System
- Connected services
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Oplaadmogelijkheid
- Passagiersairbag
- Rijstrooksensor met correctie
- Uitwijk assistent
- Volledig digitaal instrumentenpaneel
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Grootlichtassistent
- Hill hold functie
- Side Impact Protection System
- Verkeersbord detectie
- Vermoeidheids herkenning


 

Heeft u interesse en wilt u een proefrit maken? Wij nemen graag de tijd voor u en werken uitsluitend op afspraak.

Wij rekenen geen afleverkosten. Uw nieuwe auto te naam stellen kan online met Digi-D of bij het dichtstbijzijnde PostNL kantoor in Vries of Tynaarlo.

U kunt bij ons op de volgende wijze betalen; contant, overschijven of via uw bank app. Vegeet ni

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volvo XC60 | Recht op het doel af

Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.

Autotest | Volvo XC60 Recht op het doel af

De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.

Plus

  • snel en zuinig
  • uiterst comfortabel
  • veel aandacht voor veiligheid

Min

  • onhandige locatie laad-aansluiting
  • bandengeluiden overheersend aanwezig
  • Pilot Assist haalt rechts in

Conclusie

Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.

Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.

De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.

Deel deze advertentie