Volvo XC60 T8 390 PK, Panoramadak, INSCRIPTION, PHEV

€ 34.999,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-12-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 110.793 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.969 cc
Vermogen 222 kW (302 pk)

Volvo XC60 T8 390 PK, Panoramadak, INSCRIPTION, PHEV


€ 34.999,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 26-12-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 110.793 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.969 cc
Vermogen 222 kW (302 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Handelshuis Deko BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Middelingenseweg 22
Postcode 5321 JH
Plaats Hedel
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 46410000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dekobv.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • sportstoelen
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Constructiejaar: 2018
Modeljaar: 2019

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Acceleratie (0-100): 5,3 s
Topsnelheid: 230 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 190 x 164 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.039 kg
Max. trekgewicht: 2.100 kg (ongeremd 750 kg)
Max. dakbelasting: 100 kg

Interieur
Interieurkleur: CHARCOAL/LEAA/AMBER
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 51 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,2 l/100km (1 op 45,5)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 332 - € 377 per kwartaal

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met John de Koning (+31652373533, info@dekobv.nl)

Deze Volvo is voorzien van een T8 Plug-in Hybride motor met 390 PK. Hij heeft een gemiddeld fabrieksverbruik van 1 liter op 45.5 km. De elektrische range bedraagt zo'n 45 km. Hij heeft een mooie kleur 'Osmium Grey' In combinatie met de luxe mokka interieurkleur 'CHARCOAL/LEAA/AMBER' zorgt dit voor een chique totaalplaatje. Er is niet in gerookt. Zowel van binnen als van buiten verkeert hij in nieuwstaat.

De auto mag een aanhanger trekken van 2100 KG (Trekhaak optioneel).
Het betreft een BTW auto, de prijs is inclusief BTW.

Verder is de auto dealer onderhouden. Onderhoud is uitgevoerd bij:
- 33.256 km (12/2019)
- 51.720 km (12/2020)
- 80.021 km (12/2021)
Hij wordt afgeleverd met een nieuwe onderhoudsbeurt en APK door de Volvo dealer uitgevoerd.

Naast de rijke standaarduitrusting beschikt deze Inscription uitvoering uit de volgende opties:
- Metallic lak
- LED koplampen
- Grootlicht assistent en meedraaiende koplampen
- Getint glas vanaf de b stijl
- Cruise controle
- Parkeersensoren achter
- Panoramadak ( kan ook open)
- Zwarte interieur hemel
- High performance Soundsysteem
- Volvo ON-CALL
- Automatisch dimbare binnen en buitenspiegels
- Sierdelen interieur in 'Drift Wood'
- Dashboard bekleed met leder en contrasterende stiksels
- Elektrische kinderbeveiliging op de achterportieren
- ISOFIX aansluiting
- Bestuurdersstoel volledig elektrisch verstelbaar en met geheugen
- Bijrijdersstoel deels elektrisch verstelbaar
- Intellisafe Surround
- Dodehoek assistent
- Interieur verlichtingspakket
- Keyless-start
- Navigatie via Apple Carplay/Android auto
Etc...

= Bedrijfsinformatie =

Wij rekenen geen afleveringskosten,
Alle inruil en een financiering is mogelijk.

Ondanks dat wij zorgvuldig de advertenties opmaken kan het voorkomen dat omschreven opties wel/niet op de auto aanwezig zijn.
Controleer a.u.b. voor aankoop of alle, voor u belangrijke, omschreven opties ook daadwerkelijk aanwezig zijn.

Wij zijn RDW erkent.
U kunt kiezen voor extra garantie, kijk voor de pakketten op onze website.
Al onze auto's hebben een

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volvo XC60 | Recht op het doel af

Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.

Autotest | Volvo XC60 Recht op het doel af

De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.

Plus

  • snel en zuinig
  • uiterst comfortabel
  • veel aandacht voor veiligheid

Min

  • onhandige locatie laad-aansluiting
  • bandengeluiden overheersend aanwezig
  • Pilot Assist haalt rechts in

Conclusie

Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.

Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.

De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.

Deel deze advertentie