Bouwjaar | 06-10-2004 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 371.275 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.521 cc |
Vermogen | 153 kW (208 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-10-2004 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 371.275 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.521 cc |
Vermogen | 153 kW (208 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Maaspoort |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Goudenheuvel 5 |
Postcode | 5234 GA |
Plaats | Den Bosch |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55124470 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrummaaspoort.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 5
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 72 liter
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4760 x 1860 x 1562 cm
Wielbasis: 276 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.628 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.728 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 266 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,1 l/100km (1 op 9,0)
Brandstofverbruik in de stad: 15,6 l/100km (1 op 6,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal
NIEUWE APK DISTRBIUTIERIEM VERVANGEN BJ 330.000KM
= Bedrijfsinformatie =
Autocentrum Maaspoort is een Jong en Dynamisch Bedrijf. Wij Houden ons bezig met IN & VERKOOP van gebruikte occasions.
Inruil en export is bij ons ook mogelijk.
Overschrijven / Op naam Zetten doen wij bij ons op de zaak 24/7.
Export trailer €50,-
Export Drive €150,-
Autocentrum Maapoort is aangesloten bij de VWE, RDW en de Nationale Autopas (NAP)
Kom Vrijblijvend een Kijkje Nemen.
+/- 50 Auto's Op Voorraad.
koffie staat altijd klaar.
BEL VOORDAT U VERTREKT
0655124470
OPENIGSTIJDEN:
MA 10.00 uur tot 18:00 uur.
DI 09.00 uur tot 18:00 uur.
WO 09.00 uur tot 18:00 uur.
DO 09.00 uur tot 18:00 uur.
VR 09.00 uur tot 18:00 uur.
ZA 10.00 uur tot 16:00 uur.
ZO 13:00 uur tot 15:00 uur op Afspraak
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC70 | Asfaltavonturier
De Volvo XC70 heeft zich al bewezen als een veelzijdige auto voor avonturiers. Tijdens een eerdere test wist deze ruige uitvoering van de Volvo V70 zich overtuigend te bewijzen buiten de gebaande paden. Voor wie het avontuur wat dichter bij huis zoekt, is er nu ook een tweewielaangedreven versie van de XC70. Bovendien is de auto voorzien van nieuwe, zuinigere motoren zodat het tijd is om opnieuw op avontuur te gaan met de XC70.
Voor modeljaar 2009 is de Volvo XC70 voorzien van nieuwe motoren. Bovendien is dit avontuurlijke model voortaan ook leverbaar met voorwielaandrijving, in plaats van de gebruikelijke 4x4.
Plus
- subliem audiosysteem
- ruim en comfortabel
- zeer veilig
Min
- te lichte besturing
- testauto niet vrij van rammeltjes
Conclusie
Voor modeljaar 2009 is de Volvo XC70 voorzien van nieuwe motoren. Bovendien is dit avontuurlijke model voortaan ook leverbaar met voorwielaandrijving, in plaats van de gebruikelijke vierwielaandrijving. Hiermee is de auto bereikbaarder geworden voor een grotere groep kopers.
Daarnaast is de aanpassing ook heel logisch, want voor velen beperkt de aantrekkingskracht van de XC70 zich tot het stoere uiterlijk. Het feit dat de auto zich ook kan bewijzen buiten de gebaande paden is voor hen leuk, maar weinig zinvol. In de dagelijkse praktijk worden de meeste avonturen beleefd op het vertrouwde asfalt en daar voelt de XC70 zich nu nog beter thuis.