Audi Q7 3.0 TFSI quattro Pro Line S 7p | FULL OPTION Pano, Stoelverw.| Stoelkoel.| Camera | Trekhaak | Bose audio| Elektr. Achterklep

€ 46.700,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 17-04-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 96.149 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 245 kW (334 pk)

Audi Q7 3.0 TFSI quattro Pro Line S 7p | FULL OPTION Pano, Stoelverw.| Stoelkoel.| Camera | Trekhaak | Bose audio| Elektr. Achterklep


€ 46.700,-

Algemeen

Bouwjaar 17-04-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 96.149 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 245 kW (334 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autoservice Badhoevedorp
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Sloterweg 12
Postcode 1171 CR
Plaats Badhoevedorp
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 45045405 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoservicegroup.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jun 2015 - okt 2016
Modelcode: 4M

Technische informatie
Koppel: 440 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 85 liter
Acceleratie (0-100): 6,3 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 516 x 197 x 178 cm
Wielbasis: 299 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.005 kg
Laadvermogen: 905 kg
GVW: 2.910 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 7

Milieu
CO2-uitstoot: 193 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,3 l/100km (1 op 13,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 369 - € 404 per kwartaal

Als je gaat voor kwaliteit zonder compromis, dan is deze Audi Q7 een auto voor jou. Sportief, stoer en net even anders dan anders, mede dankzij de S-Line styling. Een zescilinder benzinemotor en een automatische transmissie zorgen voor de uitstekende prestaties van deze auto. Laat de zon maar schijnen door het elektrisch bediende glazen panorama dak en hou een handje over dankzij de elektrisch bedienbare achterklep. Niks vergeten? O ja toch: het lederen interieur moeten we zeker even noemen. De verwarmbare voorstoelen inclusief massagefunctie benadrukken nog maar eens dat we hier te maken hebben met een regelrechte verwenauto. In het interieur domineren de sportstoelen, die er niet alleen stijlvol uitzien, maar die u ook optimaal ondersteunen tijdens de rit. En zei u comfort? Die wordt meegeleverd door de super relaxte luchtvering en de comfortstoelen. Bij deze Audi Q7 is aan alles gedacht, tot en met een verwarmd stuurwiel aan toe. Met de krachtige xenonverlichting rijdt u ontspannen in het donker. In deze Audi profiteert u onder andere ook van: 20 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, trailer assistent, aluminium dakrailing, dakspoiler en elektrisch inklapbare buitenspiegels met geheugenfunctie.

Dankzij de 360 graden camera kunt u zowel de voor- als achterzijde van het voertuig in het oog houden, wat bijdraagt aan een veiligere rijervaring. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Het infotainmentsysteem bedient u met uw vingers of met uw stem, met dank aan de geïntegreerde stembediening. Het Bose audiosysteem is speciaal ontwikkeld voor optimale geluidskwaliteit in de auto. Van A naar B zonder omwegen: altijd uw eigen navigatiesysteem met harde schijf aan boord! Met Bose-audioinstallatie, volautomatische airconditioning, digitale radio, regensensor, dvd-wisselaar en automatisch dimmende binnenspiegel is deze auto helemaal compleet.

Zoals u mag verwachten van deze Audi Q7 is hij ui

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie