Bouwjaar | 01-06-2007 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 92.880 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.163 cc |
Vermogen | 308 kW (419 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 01-06-2007 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 92.880 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.163 cc |
Vermogen | 308 kW (419 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Motoren Enzo B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Reest 54 |
Postcode | 8253 PW |
Plaats | Dronten |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46368998 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | motorenenzo.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Audi R8 4.2 V8 FSI Satin /Highgloss Black Carbon SPECIAL
Audi R8 4.2 V8 FSI V10 Styling Satin Black/Highgloss Black SPECIAL Full Options B&O
We kunnen u deze zeer bruut uitgevoerde Audi R8 special aanbieden die one of a kind is uitgevoerd in Satin Black wrap carbon gecombineerd met de originele kleur Phantom black metallic als contrasterende kleur.
Deze R8 special is voorzien van de extra brede V10 Blades en Side skirts waardoor hij er extra dik uitziet.
Deze combinatie waarbij ook de lampen van deze R8 special voor en achter voorzien zijn van een zwart doorzichtige folie en diverse carbon styling details en dan afgewerkt met de dikke 19 inch originele R8 velgen met 295 mm brede banden achter in Semi gloss Black uitgevoerd geven deze R8 special een zeer stoere uitstraling.
Let hierbij ook zeker op de extra grote Higgloss achterspoiler.
Zie ook de glazen motorkap waarbij u kunt zien dat diverse motordeksels rood uitgevoerd zijn en deze kleuren combinatie zien we ook in het interieur terugkomen.
Ook aan het fenomenale V8 geluid uit de 4 zwart uitlaten is gedacht dmv een Capristo uitlaat systeem met elektrisch te bedienen klep.
indien gewenst is er met de klep dicht ook met een bescheiden V8 geluid te rijden.
Zo is er bij deze R8 in het interieur veelvuldig op meerdere plekken carbon terug te vinden, van op het dashboard, stuur en ook op de deurpanelen en zelfs op en onderaan de stoelen.
Ook zijn er bij de R8 sportstoelen aanwezig met 2 kleuren leder, namelijk zwart leder carbon reliëf gecombineerd met rode stiksels en rood leder in de midden gedeeltes afgewerkt met zwarte bies in Carbon behuizing.
Ook op de deuren en dashboard komen Alcantara delen en zwart leder gecombineerd met rode stiksels veelvuldig terug waardoor in het interieur een zeer mooie en sportieve sfeer ontstaat!
Om dit nog te benadrukken is er interieur led verlichting geplaatst waarbij u uit diverse kleuren keuze kunt maken dmv een afstandsbediening.
Zelfs de hemel is in antraciet Alcantara uitgevoerd.
Ook is de R8 voorzien van een Bang en Olufsen audio systeem.
Algemene informatie
Aantal deuren: 2
Kleur: Grijs metallic
Technische informatie
Vermogen: 309 kW (420 PK)
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat voor: 235/35 R19
Bandenmaat achter: 295/30 R19
Acceleratie (0-100): 4,6 s
Topsnelheid: 301 km/u
Maten en gewichten
Laadvermogen: 325 kg
GVW: 1.865 kg
Afmetingen (LxBxH): 443 x 190 x 125 cm
Wielbasis: 265 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart/Rood leder Alcantara
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu en verbruik
Brandstofverbruik in de stad: 20,4 l/100km (1 op 4,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
CO2-uitstoot: 325 kg
Energielabel: G
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaa
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi R8 | Precisie-instrument
Audi maakt "premium" auto's. Dat wil zeggen: ze zijn op het gebied van vormgeving, materiaalkeuze en bouwkwaliteit bovengemiddeld. Daarbij zijn ook de elektronica en het mechaniek geavanceerder dan bij een doorsnee auto. Een auto die zo verfijnd is, leent zich bij uitstek voor intensief dagelijks gebruik. Maar wat als Audi datzelfde concept van verfijning toepast op een sportwagen?
De Audi R8 is een supersportwagen die zich leent voor dagelijks gebruik en voor snelle rondetijden op het circuit. Vanaf modeljaar 2019 nog sneller en nog makkelijker te rijden.
Plus
- extreem snel, maar ook dagelijks bruikbaar
- sportieve, maar ook luxueus
- rijhulpsystemen maken racen makkelijk, maar kunnen ook uit
Min
- forse duurder dan eerste generatie R8
- onhandig grote draaicirkel
Conclusie
Een sportwagen moet bruut, overdadig en brutaal zijn. Dus hoe kan een Audi die gepolijst en geperfectioneerd is dan een goede sportwagen zijn? Het antwoord is dat de R8 zich juist door de verfijning onderscheidt van andere supersportwagens. Omdat er minder "ruis" op de lijn zit, laat het mechaniek zich beter aanvoelen. Daarmee is de Audi R8 anders, maar zeker niet minder spannend. Daarbij zorgen de vele veiligheidssystemen ervoor dat deze supersportwagen dagelijks bruikbaar is en dat minder getalenteerde bestuurders ook hard kunnen rijden met de R8. Audi is daarom geslaagd in zijn opzet en zet tegenover de botte bijlen van de concurrentie een waar precisie-instrument.