Citroen C4 1.4i VTi Attraction

€ 10.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-07-2014
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 60.300 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.397 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Citroen C4 1.4i VTi Attraction


€ 10.450,-

Algemeen

Bouwjaar 01-07-2014
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 60.300 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.397 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Kia Roeselare - Novoto
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Bruggesteenweg 281
Postcode 8830
Plaats Gits
Land België
Telefoon +32 (0)51 - 221896 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.kiaroeselare.be
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Bijzonderheden meld een fout

Antispinsysteem ASR Luidsprekers (6) Olieniveau Ontsteken van gevaarsknipperlichten autom.ongeval Schakel-indicator Snelheidsregelaar en -begrenzer Uurwerk Verklikker bij het losgespen van veiligheidsg.rij2 Verklikker bij het niet vastges.veiligheidsg.VR 12V stopcontact Automat. vergrend. van deuren tijdens het rijden Bekerhouders (2) Bestuurderszetel in hoogte verstelbaar Buitenspiegels in koetswerkkleur Centrale vergrendeling met afstandsbediening Elek.ruiten VR sequentiële bediening+klembeveilig. Gekoeld handschoenkastje Gelaagde voorruit Geopend opbergvak voor CD's in de console AR Geopend opbergvak+connectique in de console VR Gesloten handschoenkastje Hoofdsteunen AR (3) in 'kommavorm' regelb. hoogte In de hoogte en diepte verstelbaar stuurwiel In de hoogte regelbare hoofdsteunen VR Manuele airconditioning Opbergvakken in de voor- achterdeuren Pechkit lekke band met compressor Plafondlampjes VR + AR Pollenfilter Variabele stuurbekrachtiging Verlicht handschoenkastje Verwarmde achterruit Verwarmde en elektrisch bediende buitenspiegels Zetelbekleding in stof Chaîne&Trame Ponty Mistral Neerklapbare achterbank 1/3 - 2/3 Bumpers in koetswerkkleur Sierstrippen onderaan ruiten in koetswerkkleur Spoiler in zwarte kunststof Stijl tussen voor- en achterzijruit zwarte kunsts. Verchroomde binnenafwerking Wieldoppen 3de stoplicht met Leds ABS (antiblokkeer remsysteem) Airbag passagier met mogelijkheid tot uitschakelen Antistartsysteem met transponder Bestuurdersairbag Daglichten Driepuntsveiligheidsgordels AR (3) Elektronische remkrachtverdeling (EBD) ESP Flat Blade ruitenwissers VR Gordijn airbags Halogeen koplampen Isofixbevestigingen passagierszetel AR (2) Kinderslot op achterdeuren Noodremhulp (BAS) Passagiersairbag Starterskit Veiligheidsgordels VR in de hoogte verstelbaar Zijdelingse airbags vooraan

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen C4 | Comfort 2.0

Citroën heeft naam gemaakt door uitgesproken comfortabele auto's te bouwen. Door de jaren heen hebben modellen zoals de DS, CX, XM en C6 de reputatie van Citroën niet alleen versterkt, ze hebben zelfs voor een verandering in de hele autowereld gezorgd. Nu wil Citroën opnieuw verschil maken met de nieuwe C4. Gaat dat lukken?

Autotest | Citroen C4 Comfort 2.0

De Citroen C4 legt de nadruk op comfort. Dat komt vooral tot zijn recht bij de elektrische e-C4 die overtuigt met luxe, verfijning, moderne techniek, fijne stoelen en een statig weggedrag.

Plus

  • bijzonder comfortabel
  • moderne, rijke uitrusting
  • eigenzinnige vormgeving

Min

  • matige hoofdruimte achterin
  • zicht in binnenspiegel gehinderd door balk over achterruit

Conclusie

Is de nieuwe Citroën C4 even revolutionair als beroemde modellen uit het verleden? Ja, maar op zijn eigen manier. De modellen uit het hogere segment vinden namelijk hun opvolger bij Citroën's chique zustermerk DS. Dit geeft Citroën de vrijheid om te kiezen voor een unieke stijl (iets tussen sedan, hatchback en SUV in) en aankleding.

De C4 met benzine- of dieselmotor biedt het beloofde comfort dankzij de stoelen, uitrusting, geluidsisolatie en het karakter van het onderstel. De motoren zijn modern, maar niet meer dan dat. Binnen de grenzen van het budget en mechanische techniek biedt Citroën hiermee maximaal comfort.

Door te kiezen voor elektrische aandrijving kan de C4 comfort versie 2.0 bieden. De elektrische aandrijving zorgt voor meer rust, comfort en souplesse dan een verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is het extra gewicht van de accu's geen nadeel, maar zorgt het juist voor meer rust en grootsheid. Het bereik van 350 km (320 km in de test) is ruimschoots voldoende voor dagelijkse ritten, zonder bij iedere stop te hoeven opladen en met de nodige reserve voor de gemoedsrust. Echter: dit geldt voor vrijwel iedere elektrische auto. Het verschil zit in het karakter. Veel elektrische auto's etaleren hun techniek en zetten dat in als voornaamste verkoopargument. Bij de e-C4 is elektrische aandrijving juist een middel om het comfort naar een volgend niveau te brengen.

Deel deze advertentie