Bouwjaar | 28-02-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 3.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | G3 - LPG |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-02-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 3.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | G3 - LPG |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bochane Auto Lelystad |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Artemisweg 55 |
Postcode | 8239 DD |
Plaats | Lelystad |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)320 - 290150 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bochane.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2022 - 2024
Technische informatie
Koppel: 170 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,1 s
Topsnelheid: 166 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 434 x 180 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.272 kg
Laadvermogen: 501 kg
GVW: 1.773 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 685 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 126 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 282 - € 299 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie: 12 maanden
Garantie: 12 maanden
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Afleverpakket:
- Geldige APK
- Tenaamstelling van het voertuig
- Technisch inspectie
- Vloeistoffen controle en bijvullen
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie); 12 Maanden Wettelijke garantie, Geldige APK, Technische inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vloeistoffen controle en bijvullen
Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. Hoewel de auto uit 2024 komt, heeft hij maar 3500 kilometer gereden. De aandrijving van deze Dacia wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer LED koplampen, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare ramen voor en LPG-installatie.
Terwijl u stuurt, kunt u het audiosysteem bedienen met de knoppen onder uw vingertoppen. Met de DAB-ontvanger luistert u naar glasheldere digitale radio. Inparkeren en uitparkeren kost geen enkele moeite dankzij de parkeersensoren. De voordelen van de aanwezige cruise control hoeven we niet uit te leggen. Een mooie, constante snelheid - niet te snel, niet te langzaam. Precies goed. Het maakt niet uit hoe warm het buiten is, want met de airconditioning bepaalt u zelf de binnentemperatuur. Met centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur is deze auto helemaal compleet.
Deze Dacia biedt u niet alleen comfort en rijplezier, maar ook veiligheid. Actieve veiligheidssystemen houden voor u de weg in de gaten en reageren op onvoorziene situaties voordat u dat kunt. Wanneer u hard moet remmen, is elke decimeter verkorting van de remweg essentieel. Voor extra remkracht zorgt dan de Brake Assist. In deze Dacia vinden we verder een hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem.
Een proefrit levert het bewijs. Neem contact op en we maken een afspraak!
Wilt u meer weten over deze auto of een afspraak voor bezichtiging maken, bel dan met Bochane Lelystad afdeling verkoop en vraag naar éé
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld
De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.
Plus
- voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
- scherpe prijs
- ruim en functioneel
Min
- navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
- roffelend geluid TCe 130 motor
Conclusie
De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.
Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.
De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.