vorige 1 van 1.921 volgende

Dacia Duster 1.0 TCe Comfort|Navi|Trekhaak|Airco|Cruise|

€ 14.999,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 16-06-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 118.861 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Dacia Duster 1.0 TCe Comfort|Navi|Trekhaak|Airco|Cruise|


€ 14.999,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 16-06-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 118.861 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam RTO autoservice
Contactpersoon P Gort.
Adres Zuiderdiep 408
Postcode 7876 AW
Plaats Valthermond
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)599 - 727012 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rtoautoservice.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Dacia Duster 1.0 TCe Comfort|Navi|Trekhaak|Airco|Cruise|


- Kenteken: H-939-VV
- Merk: Dacia
- Model: Duster
- APK tot: 25-04-2025
- Tellerstand: 118861 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2020
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 999 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: H4D B4
- Vermogen: 74 kW / 101pk
- Ledig gewicht: 1166 kg
- Max. trekgewicht: 1400 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.2 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW
- Lengte: 434 cm
- Breedte: 180 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control

Exterieur

- Achterruitwisser
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- Getint glas
- LED dagrijverlichting
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Sportvelgen
- Trekhaak
- Warmtewerend glas

Infotainment

- DAB
- Mp3-speler
- Navigatiesysteem
- Radio
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Microvezel bekleding
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes


In het moderne verkeer hebt u achter het stuur van de Dacia Duster altijd de controle. Deze auto komt uit 2020. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde versnellingsbak. U wordt in deze auto ook getrakteerd op warmtewerend glas, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen achter.

U bedient het navigatiesysteem en het audiosysteem met DAB-radio via knoppen op het stuur. Zo kunt u steeds uw aandacht gericht houden op de weg. Zuinig zoeven, dat kan deze auto dankzij de aanwezige cruise control. Met één druk op de knop blaast de airconditioning een koele bries door het interieur. Met isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur is deze auto helemaal compleet.

U geniet nog meer van het rijden met uw Dacia omdat u wordt beschermd door intelligente veiligheidssystemen. Een veilige extra is de Brake Assist. Uit onderzoek blijkt dat bestuurders bi

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld

Autotest | Dacia Duster Veel avontuur voor weinig geld

De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.

Plus

  • voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
  • scherpe prijs
  • ruim en functioneel

Min

  • navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
  • roffelend geluid TCe 130 motor

Conclusie

De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.

Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.

De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.

Deel deze advertentie