Dacia Duster 1.6 SCe Prestige LPG 1e eig., Trekhaak, Nav, Clima, 360 Camera, Cruise

€ 15.890,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-03-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 99.735 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof G3 - LPG
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Dacia Duster 1.6 SCe Prestige LPG 1e eig., Trekhaak, Nav, Clima, 360 Camera, Cruise


€ 15.890,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 29-03-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 99.735 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof G3 - LPG
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Hedin Automotive (Renault/Nissan)
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Bergerweg 71
Postcode 6135 KD
Plaats Sittard
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)46 - 4519664 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.hedinautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2018 - 2021

Technische informatie
Koppel: 144 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,6 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 434 x 180 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.215 kg
Laadvermogen: 519 kg
GVW: 1.734 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 655 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 141 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)

Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 238 - € 252 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- Hedin Certified-servicepakket Budget (inbegrepen):


Levenslang gratis APK
 Hedin Certified 99-puntencheck
 NAP - Nationale Autopas
 Tenaamstelling 
 Reinigen binnen- en buitenkant
 Altijd een vaste, scherpe prijs
 Dertig dagen omruilgarantie
 Garantie bij alle vestigingen van Hedin Automotive
 Geen eigen risico op schadeherstel i.c.m. Hedin Automotive verzekering


Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck
- Hedin Certified-servicepakket Premium 1 (€ 695 meerprijs):
Levenslang gratis APK
 Hedin Certified 99-puntencheck
 NAP - Nationale Autopas
 Tenaamstelling 
 Reinigen binnen- en buitenkant
 Servicebeurt volgens fabrieksvoorschriften uitgevoerd
 Uitgebreide poetsbeurt
 Halve tank brandstof
 Altijd een vaste, scherpe prijs
 Dertig dagen omruilgarantie
 Garantie bij alle vestigingen van Hedin Automotive
 Geen eigen risico op schadeherstel i.c.m. Hedin Automotive verzekering
 Garantie op onderhoud tijdens servicebeurt
 Pechhulp in Nederland
 10% korting op autoverhuur
 10% korting op accessoires**
 25% korting op ruitenwissers
 25% korting op restylen van kleine schades ( uitdeuken zonder spuiten )
 Sleutelbatterij vervangen
 Aircocheck
 APK ook voor een ander voertuig
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Hedin Certified-servicepakket Budget"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck
- Hedin Certified-servicepakket Excellent 1 (€ 1.195 meerprijs):
Levenslang gratis APK
 Hedin Certified 99-puntencheck
 NAP - Nationale Autopas
 Tenaamstelling 
 Reinigen binnen- en buitenkant
 Servicebeurt volgens fabrieksvoorschriften uitgevoerd
 Uitgebreide poetsbeurt
 Volle tank brandstof
 Gratis aflevering aan

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld

Autotest | Dacia Duster Veel avontuur voor weinig geld

De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.

Plus

  • voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
  • scherpe prijs
  • ruim en functioneel

Min

  • navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
  • roffelend geluid TCe 130 motor

Conclusie

De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.

Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.

De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.

Deel deze advertentie