Bouwjaar | 27-08-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 90.306 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 27-08-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 90.306 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | 2 maal 2 |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Statiestraat 88 |
Postcode | 8570 |
Plaats | Anzegem |
Land | België |
GSM | +32 (0)474 - 110022 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.2maal2.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Deze wagen is in perfecte staat , onderhouden en krijgt bij ons dan ook 2 jaar garantie mee - zonder extra voorwaarden - uniek in deze prijsklasse!Onze statistieken:
Garantie: Hoogste in België in deze klasse.Vertrouwen: 9 op 10 bezoekers koopt ineens, zie onze beoordelingen op internet van onze tevreden klanten.Foto's en beschrijving: zo volledig mogelijk.Onze auto's worden evident afgeleverd na grondig nazicht met Carpass, 100 punten diagnose en technische controle.Deze wagen is te bezichtigen in 2 maal 2 Anzegem, Statiestraat 88, 8570 Anzegem. (Tussen Gent en Kortrijk op E17)
Voor meer info of onze andere stockwagens (±99) kijk gerust op onze site: 2maal2.be of bel 0474/ 11 00 22.
Ce véhicule est dans un état impeccable, pourvu de tout les entretiens nécessaire et fourni avec 2 ans de garanties. Sans aucune restriction, ce qui est unique dans cette game de prix !
Nos statistiques
Garantie: Le plus haute en Belgique dans cette gamme.Confience: 9 sur 10 achète imédiatement, voir nos references sur internet!Photos et état: le plus complete que possible.Nos voitures sont évidemment livrer après controle approfondie, avec carpass, controle technique et diagnose des 100 points.
Ce véhicule est à visiter à notre filiale 2 maal 2 Anzegem, Statiestraat 88, 8570 Anzegem. (Entre Gand et Coutrai sur le E17)
Pour plus d'info ou autre renseignements concernant notre large stock de voitures, consultez nous par notre site 2maal2.be
ou par téléphone sur le: 0474/11 00 22 .
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld
De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.
Plus
- voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
- scherpe prijs
- ruim en functioneel
Min
- navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
- roffelend geluid TCe 130 motor
Conclusie
De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.
Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.
De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.