Dacia Duster Dacia Duster 1.5BluedCi 115cv bleu 02/19 Airco GPS Cruise Radio

€ 14.750,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar -
Categorie MPV
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 94.145 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud -
Vermogen 85 kW (116 pk)

Dacia Duster Dacia Duster 1.5BluedCi 115cv bleu 02/19 Airco GPS Cruise Radio


€ 14.750,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar -
Categorie MPV
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 94.145 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud -
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam GSL Motors
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Route de Mons 502
Postcode 6140
Plaats
Land België
Telefoon +32 (0)71 - 549400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.gslmotors.be
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Dacia Duster 1.5DCi 115cv bleu du 27/02/2019 avec 94.145km, Climatisation, GPS, Capteurs d'aide au stationnement avant et arriére, Régulateur et limiteur de vitesse, Détecteur de lumiére, Caméra de recul...Véhicule vendu 14.750 € avec entretien complet, contrôle technique, Car-Pass et garanti 1 an par une concession officielle de la marque.Achat en crédit total possible sans acompte en 60 mois : 275,34 €/mois.Visible au garage GSL motors, route de Mons 502, 6140 Fontaine l'évêque (entre Charleroi et Binche), ouvert du lundi au vendredi de 8h30 à 18h30 et le samedi de 9h à 17h.+ de 450 véhicules de stock! Visible au même endroit et sur www.gslmotors.be.

CO2-uitstoot: 115 g/km
Emissieklasse: 6

Aantal versnellingen: 6
Aantal passagiers: 5
Aantal deuren: 5

Aantal vorige eigenaren: 1
12 maanden garantie
Car-Pass aanwezig
Voertuig is schadevrij

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld

Autotest | Dacia Duster Veel avontuur voor weinig geld

De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.

Plus

  • voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
  • scherpe prijs
  • ruim en functioneel

Min

  • navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
  • roffelend geluid TCe 130 motor

Conclusie

De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.

Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.

De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.

Deel deze advertentie